نسخه چاپی

دستگیری كلاهبردار میلیاردی در صحنه هنگام فرار از كشور

دستگيري کلاهبردار ميلياردي در صحنه هنگام فرار از کشور

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یك كلاهبردار حرفه‌ای در صحنه خبر داد كه اقدام به ۵۰ میلیارد ریال كلاهبرداری در روستا‌های این شهرستان كرده بود.

به گزارش نما ، فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در صحنه خبر داد که اقدام به ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در روستا‌های این شهرستان کرده بود.

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام شکایت تعدادی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان صحنه روستائیان شهرستان صحنه از شخصی به اتهام کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد فردی پس از جلب اعتماد شاکیان پرونده به بهانه اینکه می‌تواند با قیمتی پائین‌تر از نرخ بازار برای احشام آن‌ها نهاده‌های دامی در فصل زمستان تهیه کند، با دریافت مبالغ هنگفتی از آن‌ها متواری و تلفن همراهش را خاموش کرده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی صحنه با دریافت این گزارش تحقیقات گسترده‌ی خود را آغاز و موفق شدند با انجام کار‌های اطلاعاتی مخفیگاه فرد کلاهبردار را در یکی از نقاط حاشیه‌ای این شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سردار جاویدان با بیان اینکه کلاهبردار دستگیر شده فردی سابقه دار بوده و قبلا هم با تهیه اسناد جعلی در زمینه معاملات ملکی فعالیت داشته است، اظهار داشت: متهم در بازجویی‌ها به بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از روستائیان شهرستان صحنه اعتراف و عنوان کرد قصد خروج از کشور را داشته که با حضور به موقع پلیس موفق به این کار نشد.

وی یادآور شد: فرد کلاهبردار برای صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی شده است.

جامعه 24

۱۴۰۰/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...