نسخه چاپی

یك كشته و ۲ مجروح در حادثه واژگونی خودرو

عکس خبري -يک کشته و ? مجروح در حادثه واژگوني خودرو

رییس پلیس راه استان همدان گفت كه بر اثر واژگونی یك دستگاه خودرو سواری در محوری ارتباطی همدان- تهران(محدوده روستای كوریجان) یك نفر كشته و ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو مجروح شدند.

به گزارش نما، سرهنگ رضا عزیزی افزود: این خودرو با سه سرنشین به سمت همدان در حال حرکت بود که در نزدیکی روستای کوریجان از جاده خارج و به داخل رودخانه سقوط کرده است.

به گفته وی، دراین حادثه یکی از سرنشینان(همسر راننده) جان خود را از دست داد و راننده و دیگر سرنشین(فرزند خانواده) نیز به واسطه جراحت وارده با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: علت بروز این حادثه و واژگونی خودرو براساس نظر کارشناسان، بی توجهی راننده به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده است.

سرهنگ عزیزی گفت: واژگونی خودرو حدود ۶۰ درصد از سوانح جاده ای استان همدان را تشکیل می دهد، درحالی که میانگین کشوری وقوع این نوع حادثه ۳۸ تا ۴۰ درصد است.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه می شود که ۲ درصد راه های روستایی، ۲.۵ درصد راه های فرعی، سه درصد از آزاد راه ها و سه درصد از راه اصلی و شریانی کشور در استان همدان واقع شده است.

سوانح جاده ای استان همدان در هشت ماه نخست امسال با چهار درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ فوتی به دنبال داشته است.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۱۰/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...