نسخه چاپی

انگلیس: تمام تلاش خود را برای شكست پوتین به كار می‌گیریم

عکس خبري -انگليس: تمام تلاش خود را براي شکست پوتين به کار مي‌گيريم

نخست وزیر انگلیس از كمك های اضافی به اوكراین به ارزش ۱۷۵ میلیون پوند (بیش از ۲۳۰ میلیون دلار) خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از روسیا الیوم، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از کمک‌های اضافی به اوکراین به ارزش ۱۷۵ میلیون پوند (بیش از ۲۳۰ میلیون دلار) خبر داد.
جانسون در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتایان کانادایی و هلندی خود گفت که انگلیس به هلند و کانادا در گروه حمایتی بین‌المللی از اوکراین برای هماهنگی تلاش‌های جامعه بین‌المللی در جهت ارائه کمک‌های بلندمدت می‌پیوندد و از سایر کشورها نیز خواست به این گروه بپیوندند.
وی مدعی شد: پس از ۱۲ روز، آشکار است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشتباه محاسباتی کرده است. وی مقاومت اوکراینی‌ها، رهبر آنها و وحدت غرب را دست کم گرفت.
جانسون افزود: ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که پوتین در این تهاجم فاجعه بار به اوکراین شکست خواهد خورد.

در ساعات اولیه صبح پنجشنبه ۲۴ فوریه، روسیه پس از درخواست کمک جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک برای دفاع از خود در برابر حملات شدید نیروهای اوکراینی، عملیات نظامی ویژه‌ای را در اوکراین آغاز کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این عملیات زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده است و غیرنظامیان در خطر نیستند. مسکو می‌گوید قصد ندارد اوکراین را اشغال کند، بلکه قصد دارد کی یف را خلع سلاح کند و تهدیداتش را متوقف کند.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...