نسخه چاپی

جنگ اوكراین و بازی رسانه ای غرب

عکس خبري -جنگ اوکراين و بازي رسانه اي غرب

غرب سعی دارد تا روایت خود را از جنگ اوكراین منتشر كند در حالی كه ابزار رسانه در دست آمریكا و اروپاست و هر چه بخواهند روایت می‌كنند.

به گزارش نما، آمریکایی‌ها علاوه بر بهره گیری از جنگ سخت، در فضای رسانه‌ای به جنگ روانی می‌پردازند، رسانه‌های غربی به خوبی با روش‌های جنگ روانی اشنایی دارند و مقامات و مسئولان آن‌ها نیز در مواضع و سخنان خود از این روش بهره می‌گیرند

قدرت رسانه‌های غربی تا جایی است که می‌توانند یک دروغ را در میان افکار عمومی جا بیندازند.

وارونه جلوه دادن حقایق در دنیا تبحر خاص غرب و رسانه‌هایی است که اتفاقاً صهیونیست‌ها در آن‌ها سهم زیادی دارند.

نمونه‌های جنگ رسانه‌ای و جنگ روانی در دنیا زیاد است که حتی این دروغ‌ها به جنگ افروزی کشیده شده است.

جنگی که آمریکا در عراق برافروخت به بهانه وجود سلاح‌های کشتار جمعی آغاز شد که پس از اشغال عراق از سوی مقامات ولشنگتن اقرار شد که گزارش بازرسان سازمان ملل دروغ بود.

در واقع آمریکا بازرسان سازمان ملل را وادار به تهیه گزارش کذب کرده بود تا مجوز حمله به عراق را بگیرد.

در سوریه نیز چنین اتفاقی افتاد، آمریکایی‌ها بارها ادعا کردند که ارتش سوریه در جنگی که علیه تروریست‌های دست پرورده آمریکا دارد، از سلاح شیمیایی استفاده کرده و برای این ادعای خود سند و مدرکی هم ارائه ندادند، روسیه دروغ آمریکایی‌ها را آشکار کرد در حالی که آمریکا در پی آن بود تا بتواند نظر شورای امنیت را برای حمله بین المللی به سوریه جلب کند.

اکنون نیز رسانه‌های آمریکایی و اروپایی قصد دارند تا روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی متهم کنند در حالی که آنچه از ادعای اوکراین و غربی‌ها در این زمینه منتشر شده نشان می‌دهد که صحنه‌ها ساختگی است.

صحنه سازی از شگردهای رسانه‌ها و مقامات غربی است

آمریکایی‌ها در جنگ اوکراین قصد دارند روسیه را متهم کنند، اما در جنگ سعودی‌ها علیه مردم مظلوم یمن، سران سعودی به جنایت جنگی متهم نمی‌شوند!

صهیونیست‌ها نیز چنین شرایطی دارند در حالیکه مشغول نسل کشی مردم فلسطین هستند، اما هیچگاه متهم به جنایت جنگی نمی‌شوند و اخبار و گزارش‌هایی که از فلسطین منتشر می‌شود، عملیات و اقدامات ضد صهیونیستی گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین علیه اشغالگران اقدام تروریستی معرفی می‌شود.

آمریکا خود جنایتکار جنگی است و کارنامه سیاه این کشور اثبات کننده این موضوع است.

جنایاتی که ارتش آمریکا در ویتنام مرتکب شد، شاید نتوان برای آن نمونه‌ای یافت.

کشته‌های ویتنام یک میلیون و صد و هفتاد و شش هزار نفر بود؛ رقم تعداد کشته‌ها در ویتنام در رتبه دوم پس از تلفات جنگ جهانی دوم است.

جنایات جنگی آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه و حتی یمن نیز پرونده جنایات این رژیم را قطور کرده است، اما به خاطر قدرت رسانه‌ای غرب، هیچگاه این اجازه را نداده تا آمریکا و همپیمانان آن که در جنایات سهیم بودند محکوم شوند.

آنچه در ماجرای بحران اوکراین مسلم است، دروغ پردازی و آگرادیسمانی است که رسانه‌های غربی تحت مدیریت و نظارت دولت‌های و سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی خود انجام می‌دهند.
منبع: میزان

۱۴۰۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...