نسخه چاپی

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با نما:

سرعت و كیفیت اینترنت خانگی با اجرای سراسری شبكه فیبرنوری افزایش می یابد

عکس خبري -سرعت و کيفيت اينترنت خانگي با اجراي سراسري شبکه فيبرنوري افزايش  مي يابد

نایب رئیس كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:اگر مجهز به شبكه فیبر نوری باشیم حتماً شاهد افزایش سرعت اینترنت هم خواهیم بود بنابراین نیاز داریم تقویت تجهیزات و زیرساخت‌های اینترنتی كشور را مد نظر قرار دهیم و این مسئله حتما به كاهش قیمت اینترنت می‌انجامد.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور گفت: برای توسعه زیرساخت‌های اینترنتی باید بخش تلفن ثابت را هم توسعه دهیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر مصارف اینترنتی ما بیشتر در تلفن سیار بوده و ما در تلفن ثابت و اینترنت خانگی ضعیف عمل کرده ایم.

این نماینده مجلس بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مصارف اینترنتی ما در تلفن سیار فعال است این در حالی است که طبق برنامه‌های توسعه باید سهم اینترنت ثابت به ۱۰ میلیون نفر برسد که هنوز ما به این رقم دست پیدا نکرده‌ایم.

نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید زیرساخت شبکه فیبر نوری را در کشور توسعه دهیم و این امکان وجود دارد لذا اگر وزارت ارتباطات به صورت قوی به این بخش وارد شود و اگر به بخش خصوصی در این بخش میدان داده شود، پیشرفت‌های زیادی ایجاد خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: اگر مجهز به شبکه فیبر نوری باشیم حتماً شاهد افزایش سرعت اینترنت هم خواهیم بود بنابراین نیاز داریم تقویت تجهیزات و زیرساخت‌های اینترنتی کشور را مد نظر قرار دهیم و این مسئله حتما به کاهش قیمت اینترنت می‌انجامد.

۱۴۰۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...