نسخه چاپی

اختصاصی نما

حمیدرضا ترقی بررسی كرد: چرا جنبش های غیر مذهبی در ایران شكست می خورد؟

حميدرضا ترقي بررسي کرد: چرا جنبش هاي غير مذهبي در ايران شکست مي خورد؟

اینكقائم مقام دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: جنبش شكست خورده مهسا تنها چیزی كه از خود بجای گذاشته، زدودن موقت قبح بی حجابی و ولنگاری زنان مزد بگیر و عقده ای و فاسد در مناطق مرفهین بی درد و رفاه طلبی است.

صادق رخ فرد – به گزارش نما، حمیدرضا ترقی قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: جنبش زن، زندگی، آزادی، با همه سرمایه گذاری هنگفت قدرتهای استکباری و عوامل مزدور و فریبخورده آنها در داخل، دومین شکست مفتضحانه خود را در ۲۵شهریور تجربه کرد .


وی افزود: جنبشی که برخلاف فطرت بیدار و مذهبی ملت ایران با شعار های ضد دینی و ضد مقدسات و ضد ارزش‌ها شروع و با قرآن سوزی و روحانی کشی و به مسجد اهانت کردن، و بی غیرتی و ضدیت با ولایت و رهبری ادامه پیدا کرد


این فعال سیاسی در ادامه تشریح کرد: چون این جنبش بی ریشه و روی خاک است ،دوام و بقایی نداشته و خیلی زود شکست خورده و طرفدارانش پراکنده می شوند که ریشه این شکست ها را باید در عدم دخالت دین و عقاید اسلامی در موتور محرک آن جستجو کرد .


وی تصریح کرد: بعضی جامعه شناسان،جنبش مهسا را اولین جنبش غیر دینی در صده اخیر ایران دانسته و آن را تحولی در هویت نسل جدید تلقی می کنند ولی متاسفانه به عوامل محرک ومتغیر های بیرونی و بی‌دوام و احساسی آن توجه ندارند. درحالیکه جنبش غیر دینی مهسا توسط عده ای ضد انقلاب و منافق و سلطنت طلب آموزش دیده مدیریت شد و‌ جوانان متاثر از فضای مجازی، که دچار یک هیجان مقطعی شده بودند، شکل گرفت و به علت شعارهای ضد دینی و مقدسات مردم مورد اسقبال قرار نگر فت و بار دیگر شکست خورد .


ترقی گفت: ازسوی دیگر امنیت برای ملت ایران نعمت مجهولی نیست و اگر توسط افراد مسلح در معرض خطرقرار گیرد، به علت خسارت بار بودن آن برای کسب و‌کار و زندگی شان آن راتحمل نمی کنند و نکرده اند .


قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی  در پایان گفت:اینک جنبش شکست خورده مهسا تنها چیزی که از خود بجای گذاشته، زدودن موقت قبح بی حجابی و ولنگاری زنان مزد بگیر و عقده ای و فاسد در مناطق مرفهین بی درد و رفاه طلبی است که بخاطر ثروت های باد آورده ،غنای مادیشان موجب طغیانشان شده است (ان الانسان لیطغی ان رئاه الستغنی) که این طغیان نیز مانند بسیاری از نافرمانی های مدنی بزودی مهار خواهد شد و روسیاهی از آن ذغال خواهد بود .

۱۴۰۲/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...