نسخه چاپی

آمریكا باید بفهمد دوران هرزگی و ستم گذشته است

محمد کاظم انبارلويي

محمدكاظم انبارلویی

۱- نطق رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل یک بیانیه مفصل درباره مسائلی که بشریت امروز با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، بود. بازخوانی سرفصل‌های قسمتی از نطق او خالی از لطف نیست.
-قدرت‌های کهنه در حال افول هستند. آن‌ها گذشته و ما آینده‌ایم.
– پروژه آمریکایی کردن جهان شکست‌خورده است.
-توجه به ارزش‌های الهی تضمین‌کننده آینده بشریت است.
– جهان در انتظار منجی است، عدالت جهانی خواهد شد.
-قرآن یک حقیقت است، آتش زدن، توهین و تحریف حریف آن نمی‌شود.
۲-جی رابرت اوپنهایمر پیش از رهبری پروژه منهتن –پروژه‌ای که منجر به ساخت اولین بمب اتم شد –در مقاله‌ای نوشت:« پرحجم‌ترین ستاره‌ها در نهایت باید به سیاه‌چاله تبدیل شوند. او معتقد بود یک ستاره به‌اندازه کافی بزرگ به‌طور گرانشی به‌طور نامحدود و در مدت‌زمان محدود فرومی‌ریزد.»
با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام دو ستاره بزرگ در سپهر سیاست جهان می‌درخشیدند. جهان روی دوشاخ گاو آمریکا و شوروی می‌چرخید. اما در مدت کوتاهی ستاره شرقی یعنی شوروی رو به افول گذاشت امام(ره) صدای خرد شدن استخوان‌های مارکسیسم را می‌شنید و به گورباچف هشدار داد دست از مبارزه بیهوده باخدا بردارند و به دامن اسلام برگردند و از دنبال‌روی از آمریکای خون‌خوار پرهیز کنند .
امروز جامعه شناسان، تاریخ‌دانان،روانشناسان و علمای علم سیاست مدام از شاخص‌های فروپاشی، فروماندگی و ازهم‌گسیختگی نظم جهانی با مهندسی آمریکا سخن می‌گویند برخی گام فراتر نهادند از جهان پسا آمریکا سخن می‌گویند.
ستاره بزرگ آمریکا بنا به تئوری جی رابرت اوپنهایمر در حال سقوط در سیاه چاله تاریخ است . فروریزی آن‌‌را دانشمندان نجوم هم می‌توانند پیش‌بینی کنند . غرب با نسل‌کشی و کشتار میلیون‌ها انسان بی‌گناه در قرن بیستم در دو جنگ جهانی به غروب خود نزدیک می‌شود این‌یک سرنوشت محتوم برای ستمگران و جفاکاران در حق‌وحقوق بشر است .
شاخص فلاکت در آمریکا نشان می‌دهد ۵۰ میلیون نفر در آمریکا گرسنه شب‌ها سر بر بالین می‌گذارند و سر پناهی ندارند . ۹۲ میلیون نفر ناتوان از تأمین هزینه دارو در این کشور وجود دارند . دولت آمریکا رکورددار بدهی در جهان است . از فضای دوقطبی سیاسی در این کشور تا مرز جنگ داخلی بوی باروت می‌آید .
آمریکایی‌ها پس از جنگ جهانی دوم با آن‌همه خشونت و خونریزی و قتل‌عام‌ها ۳۲ جنگ علیه ده‌ها کشور راه انداخته‌اند و هنوز دست روی ماشه هستند و امروز در دهانه آتشفشان جنگ اوکراین مشغول رقص مرگ می‌باشند.
۳- امروز در اندیشکده های سیاسی جهان بحث روی حکمرانی خوب است بحث این است که چه کسی صلاحیت حکمرانی دارد ؟ دانش حکمرانی چیست ؟ انقلاب اسلامی خود را در امتداد خیزش تاریخی انبیاء الهی می‌داند . ولایت‌فقیه و مردم‌سالاری دولایه یک حقیقت هستند که به پرسش‌ها در مورد حکمرانی خوب پاسخ علمی و نظری و عملی دادند و جاذبه انقلاب اسلامی در جهان در نگاه اندیشمندان و روشنفکران حتی در نگاه مردم عادی دنیا به‌ویژه محرومان و مظلومان و ستمدیدگان همین حقیقت حکمرانی خوب است و حقیقت انقلاب را با جنگ سخت و نرم، تحریم ، تهدید ، تحریف و … نمی‌توان نابود کرد و قرآن اساسنامه انقلاب اسلامی است و سنت پیامبر اعظم مرامنانه انقلاب و روش حکومت الهی در ایران اسلامی است .
همان‌طور که خداوند در قرآن تضمین کرده است قرآن را حفظ می‌کند.
إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ «سوره حجر آیه ۹» – انقلاب را به‌شرط پیروی ملت ایران و ملت‌های جهان در صراط الهی، حفظ خواهد کرد .
۴- جهان امروز تشنه حقایق الهی است . الحاد و شرک و کفر جهانی با ریل‌گذاری انقلاب اسلامی در معرض نابودی و فلاکت قرارگرفته است .
این سخن رئیسی که دو بار در مجمع عمومی سازمان ملل تکرار شد .
قدرت‌های کهنه در حال افول هستند . آن‌ها گذشته و ما آینده‌ایم یک واقعیت و حقیقت تاریخی است .
با ۱۷ هزار دروغ نمی‌توان آن‌‌را پنهان کرد.
نوبت کهنه‌فروشان درگذشت
نو فروشانیم و این بازار ماست
آمریکا  باید بفهمد دوران جهل ، هرزگی و ستم گذشته است . ملت‌ها دنبال عقاننیت معنویت و عدالت هستند  و  هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند جلوی اراده ملت‌ها دررسیدن به این اهداف الهی را بگیرد

۱۴۰۲/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...