نسخه چاپی

محمدعلی امانی خبر داد: حاج احمد كریمی اصفهانی دعوت حق را لبیك گفت

محمدعلي اماني خبر داد: حاج احمد کريمي اصفهاني دعوت حق را لبيک گفت

نایب رییس هیات داوری حزب موتلفه اسلامی از درگذشت حاج احمد كریمی اصفهانی خبر داد.

صادق رخ فرد- به گزارش نما ، محمدعلی امانی نایب رییس هیات داوری حزب موتلفه اسلامی گفت: حاج احمد کریمی اصفهانی دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور و عضو هیات داوری حزب موتلفه اسلامی امروز در یکی بیمارستان های تهران دعوت حق را لبیک گفت.

وی درباره مهمترین ویژگی مرحوم کریمی اصفهانی گفت: ایشان بسیار صریح بود و وقتی حقی را می دید حتی اگر به ضرر خودش هم بود، از بیان آن ابا نمی کرد. 

امانی ادامه داد: مرحوم کریمی اصفهانی سرباز ولایت بود و در عرصه جهاد اقتصادی گوش به فرمان رهبری بود تا بتواند در راستای تحقق فرمایش های رهبری تلاش و خدمت کند.

نایب رییس هیات داوری حزب موتلفه اسلامی  تصریح کرد: همیشه کمک به مستضعفان و محرومان سرلوحه زندگی مرحوم کریمی اصفهانی بود و اگر کسی به ایشان مراجعه و مشکلی را مطرح می کرد حل آن مشکل دغدغه ایشان می شد تا بتواند کاری انجام دهد.

 امانی با اشاره به حضور مرحوم کریمی اصفهانی در حزب موتلفه اسلامی تشریح کرد: مرحوم کریمی اصفهانی اعتقاد به کار منظم تشکیلاتی داشت و حضورش در حزب موتلفه اسلامی در این راستا بود. اقدامات و خدمات ایشان در حزب و بخصوص در هیات داوری حزب موتلفه اسلامی به یادگار می ماند.

وی درباره خدمات مرحوم کریمی اصفهانی در انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور گفت: مرحوم کریمی اصفهانی در زمان حاج سعید امانی دبیرکل فقید انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور قائم مقام ایشان بود و بعد از آن با قبول مسئولیت دبیرکلی و ادامه راه ایشان با جان و دل در انجمن اسلامی اصناف و بازار کشور فعالیت می کرد. خیلی از دشمنان و بدخواهان بازار امید داشتند با اختلاف افکنی بتوانند اصناف و بازار را از مردم جدا کنند و از این ناحیه به ملت و کشور ضربه وارد کنند اما با اقدامات و موضعگیری های به هنگام مرحوم حاج احمد کریمی بازار انقلابی، انقلابی ماند و بسیاری از تیر های دشمنان به سنگ خورد.

وی در پایان گفت: ایشان اعتقاد راسخی به رونق سنت قرض الحسنه داشت و برای تحقق این امر بسیار مهم از ابتدا در تاسیس صندوق های قرض الحسنه حضور داشت و عضو هیات مدیره سازمان اقتصاد اسلامی نیز بود.



۱۴۰۲/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...