نسخه چاپی

جزئیاتی از شهادت سردار شاطری در سوریه

مسوول روابط عمومی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نحوه شهادت سردار شاطری گفت: سردار شاطری در مسیر دمشق به بیروت و به دست مزدوران و حامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

به گزارش نما به نقل از سپاه نیوز سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف درباره شهادت سردار حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان با تبریک و تسلیت این واقعه به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و ملت مقاوم لبنان گفت: سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‌های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‌های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

وی ادامه داد: ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایتمدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‌های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب دیده لبنان در جنگ 33روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشا بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

وی با بیان این‌که «این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است»، تصریح کرد: البته آن‌چه مسلم است، این مزدوران با انجام این اقدامات فجیع و جنایتکارانه راه به جایی نخواهند برد.

مسوول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: شهادت مزد و پاداشی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش‌های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی دریافت کرد و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز بشود.

وی در پایان گفت: راه شهید شاطری در در کمک به مردم مظلوم لبنان قطعا با جدیت و نشاط بیشتری ادامه خواهد یافت و دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی در دست یابی به اهداف شوم خود همچنان ناکام خواهد ماند.

پیکر سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان، امروز پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 10 صبح در شهرک شهید محلاتی تهران تشییع و با انتقال به زادگاهش سمنان پس از اقامه نماز جمعه فردا در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...