نسخه چاپی

سهم‌خواهی پرسپولیسی‌ها از دولت

طولانی شدن پرونده فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان و بازگرداندن این بازیكن به لیگ‌برتر باعث شده تا هر روز خبری تازه و حواشی جدید از این موضوع به گوش برسد

به گزارش نما به نقل از نود: طولانی شدن پرونده فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان و بازگرداندن این بازیکن به لیگ‌برتر باعث شده تا هر روز خبری تازه و حواشی جدید از این موضوع به گوش برسد. یکی از تازه‌ترین شایعاتی که به گوش رسیده درخواست باشگاه پرسپولیس از محمود احمدی‌نژاد درخصوص فسخ قرارداد قابل توجه خلعتبری با عجمان است. دولت که پیش از این نقشی مهم در پرونده نگه داشتن. جواد نکونام در ایران ایفا کرده بود. حالا در دومین ماموریت فوتبالی خود با درخواست یک میلیاردی باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

وزیر ورزش که آیند‌ه‌ای نزدیک زمام امور را به وزیر جدید واگذار می‌‌‌کند، با ورود مستقیم به پرونده نکونام، مقدمات ماندن او در فوتبال ایران و باشگاه استقلال را فراهم کرد. از این رو سرخپوشان و در راس آنها سردار رویانیان قصد دارند با قانع کردن وی بخشی از مبلغ رضایتنامه خلعتبری از باشگاه عجمان را از دولت دریافت کنند. البته هنوز رقم دقیق و مشخصی اعلام نشده است. اما بعید به نظر می‌‌رسد سرخپوشان در این زمینه به مبلغی پایین‌تر از مبلغ پرداخت شده به همتای آبی خود راضی شوند. باید دید با توجه به زمان کمی که تا پایان دولت دهم مانده است آیا وزیر ورزش درخواست سرخپوشان را اجابت خواهد کرد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

۱۳۹۲/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...