نسخه چاپی

تخریب مسجد الطویل تا ساعاتی دیگرتوسط رژیم صهیونیستی

عکس خبري -تخريب مسجد الطويل تا ساعاتي ديگرتوسط رژيم صهيونيستي

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهروندان منطقه الطویل واقع در جنوب نابلس اخطاریه‌ای ارائه و از آنها خواستند تا چند ساعت دیگر مسجد الطویل را پیش از تخریب آن، تخلیه نمایند.


به گزارش نما؛ به نقل از خبرگزاری سما، «غسان دغلس» مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری اعلام کرد که یک گشتی نظامی اسرائیل وارد منطقه الطویل شد و به شهروندان ابلاغ کرد که مسجد الطویل تا ساعاتی آینده تخریب خواهد شد و به همین دلیل از آنها خواست تا این مسجد را تخلیه نمایند.

دغلس افزود که روستای الطویل طی روزهای گذشته در معرض تخریب مکرر با بولدوزرهای رژیم صهیونیستی قرار دارد.

 
بازداشت 6 عضو حماس توسط نیروهای عباس

جنبش حماس امروز اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی فلسطین 6 تن از اعضای حماس را در کرانه باختری بازداشت و یک نفر دیگر را نیز احضار کردند.

بر اساس این گزارش دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان بازداشت فعالان فلسطینی را در کرانه باختری ادامه می‌دهند و در همین راستا 6 نفر از آنها را بازداشت و یک نفر را برای اجرای تحقیقات به بهانه انتساب به جنبش حماس احضار کردند.

بر پایه این گزارش، در میان این بازداشت‌شدگان ریاض و لؤی عوض از شهرک حلحول الخلیل و «صلاح السقا» در نابلس هستند و علاوه بر آن فیصل خلیفه از طولکرم و دو دانشجوی دانشکده قانون دانشگاه ملی النجاح به نام‌های هارون رشید و خالد الجعبری است.

 تخریب بخشی از دیوار حایل توسط فعالان فلسطینی

تعدادی از مبارزان و فعالان فلسطینی شب گذشته و بامداد امروز سه شنبه دست به تخریب بخش هایی از دیوار حایل ساخته شده در جنوب شرقی شهر بیت المقدس زدند.

در پی این اقدام قهرمانانه، ارتش رژیم اشغالگر قدس منطقه کبسه را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کردند: ده ها جوان فلسطینی نقابدار بخشی از دیوار نژادپرستانه حایل در حد فاصل شهر بیت المقدس و شهرک های ابودیس و العیزریه را تخریب کردند.

 
بازداشت یکی از نگهبانان مسجدالاقصی

نیروهای اشغالگر اسرائیلی صبح امروز یکی از نگهبانان مسجدالاقصی به نام «طارق الهشلمون» و مادر وی که از طلاب علم این مسجد است، بازداشت کرده و به یکی از مراکز بازداشت و تحقیق در قدس منتقل کردند.

از سوی دیگر پلیس رژیم صهیونیستی «ابتسام مصطفی» معلم مدرسه العمریه در بخش قدیمی قدس را به مرکز بازجویی احضار کردند.

 
تداوم تعطیلی گذرگاه رفح

مسئولان مصری برای پنجمین روز متوالی گذرگاه زمینی رفح واقع در مرز نوار غزه و مصر را تعطیل کرده‌اند.

از سوی دیگر مسئولان رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند گذرگاه کرم ابو سالم در جنوب شرقی نوار غزه را برای ورود 220 کامیون حامل کالا‌های مربوط به بخش تجاری و کشاورزی، بازگشایی نمایند.

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...