نسخه چاپی

هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت

برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبكه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش نما، برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به قهرمان لیگ برتر سیزدهم اختصاص یافته بود.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و نفت تیم های حاضر در این نظرسنجی بودند.

مسعود مرادی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.



پس از پخش گزارش نود درجه صحنه هایی از دیدار تیم های نفت - گسترش فولاد و سپاهان - ملوان و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

آماری از جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پخش شد.

سپس آمار کاملی از لیگ سیزدهم فوتبال در بخش های مختلف ارائه شد.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد ناراحتی و نحوه رفتار فروزان گفت: وقتی یک دروازه بان در یک بازی 4 گل دریافت میکند و دروازه بان در این میان زیاد مقصر نیست، ناراحت است و در این حال حرفی می زند و پس از آن احساس پشیمانی می کند.



وی ادامه داد: من پس از صحبت های فروزان و بایرامی، آنها را در اختیار باشگاه قرار دادم تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.

گوشه هایی از دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن ، حاشیه ها و صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.

گزارش کاملی از دیدار تیم های فولاد و استقلال، حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان آنها پخش شد که حساسترین دیدار لیگ به شمار می رفت و می توانست تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.



مسعود مرادی کارشناس برنامه، داوری دیدار های پخش شده را مورد بررسی قرار داد.

نکته جالب توجه در این گزارش حضور تعداد بسیار زیادی از هواداران استقلال اهل خوزستان بود که عنوان میکردند اگر استقلال قهرمان نشود دوست دارند فولاد قهرمان لیگ شود.

گزارشی کامل از وضعیت مالی پرسپولیس و صحبت های مسئولان و بازیکنان این تیم و همچنین صحبت های کفاشیان و گودرزی( وزیر ورزش و جوانان ) پخش شد که طی آن بازیکنان پرسپولیس همگی از وضعیت نابسامان مالی این باشگاه و وعده وعیدهای مسئولان سخن می گفتند.

لیستی از پرداخت های باشگاه پرسپولیس به نمایش گذاشته شد و فردوسی پور عنوان کرد در این لیست برخی نفرات از میزان قراردادهایشان نیز بیشتر و برخی دیگر تنها نیمی از قراردادهایشان را دریافت کرده اند.

امیر رضا خادم نماینده وزارت ورزش و جوانان روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص بحث های بوجود آمده در خصوص باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا متاسفم که این بحث ها در اواخر لیگ بوجود آمده است، هدفمان این است که فوتبالی پاک و مردم پسند داشته باشیم و در همین راستا امکانات لازم را فراهم کنیم.

تمام هدفمان این است تا نگرانی های موجود را به حداقل برسانیم، تعداد کم هواداران در ورزشگاه ها زنگ خطری برای فوتبال کشورمان است و من از این بابت نگرانم.

وی در خصوص 2 میلیاردی که قرار بود به پرسپولیس داده شود عنوان کرد: در جلسه ای که با گودرزی داشتیم وی بر این قضیه تاکید داشت که با وجود انتشار برخی مصاحبه ها، باید حرمت تمام بزرگان حفظ شود.

خادم ادامه داد: آمادگی این را دارم با هر شخصی که صحبتی دارد در خصوص عملکرد وزارت ورزش در خصوص مسائل ذکر شده بصورت شفاف صحبت کنم تا برخی ابهامات برطرف شود.



خادم در خصوص لیست منتشره قراردادهای مالی و مقادیر دریافت شده پرسپولیسی ها در برخی خبرگزاری ها عنوان کرد: معتقدم انتشار این لیست در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ درست نبوده است و البته من نمی گویم که این لیست مستند است یا خیر.

وی در خصوص مبلغ 2 میلیارد تومان که قرار بود به پرسپولیس داده شود گفت: قرار بود این مبلغ بین بازیکنان تقسیم شود و پیش پرداختی برای سال آینده بازیکنان داده شود تا مشکل برخی بازیکنان برطرف شود.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد لیست منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری ها گفت: این سند دست وزارت ورزش بود و نمی دانم چرا و چطور این لیست در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است؟!! این سند کاملا دروغین بوده و مغایر با قانون است!

وی در خصوص قرار داد خود نیز گفت: من کمتر از 50 درصد قراردادم را گرفته ام که مبلغی حدود 740 میلیون تومان است.

قراردادهای بازیکنان کاملا محرمانه است و این مسئله در قانون آمده است و وقتی که وزارت ورزش که متولی ورزش کشور است بی قانونی میکند و قانون را زیر پا می گذارد ما دیگر باید دردمان را به چه کسی بگوییم!!



وی افزود: آقای گودرزی عنوان می کند مدیران استقلال و پرسپولیس این بدهی های زیاد را به بار آورده اند و من از آقای گودرزی سئوال می کنم که آیا این مدیران را خود شما انتخاب نکرده اید؟! اگر مدیران این دو باشگاه را ما و یا مردم می گذاشتیم حق با وزارت ورزش بود ولی وقتی خودشان مدیران را انتخاب می کنند اکنون باید جوابگو باشند.

دایی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانانی که بی قانونی را رواج می دهد باید پاسخگوی کرده های خود باشد. چرا این سند را پس از هفته پایانی لیگ منتشر نکردند؟! آقای خادم عنوان کردند که می خواهند به تیم ها آرامش بدهند، من سئوال دارم آیا با انتشار این لیست دروغین میخواهید به من و بازیکنانم آرامش بدهید؟!

دایی گفت: بازیکنان پیش از عید هم قسم شدند که دیگر در مورد قرارداد و پول بحث نکنند و با این شرایط چرا بار دیگر حرف 2 میلیارد را سر زبان ها انداختند؟!

وی در مورد قهرمان لیگ نیز گفت: هر 5 تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارند شانس قهرمانی دارند چرا که در فوتبال هیچ چیز بعید نیست.

گزارش نود تا نود پخش شد که به مسائل هفته اخیر فوتبال پرداخته بود.

محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: من سی سال در پرسپولیس بوده ام و طی این مدت سی میلیون و پنجاه هزار تومان دریافت کرده ام و امسال نیز یک هزار تومانی دریافت نکرده ام!! چطور در این لیست اعلام شده من بیش از صد وشصت میلیون تومان دریافت کرده ام!!؟



وی تاکید کرد: من هیچ دریافتی از پرسپولیس نداشته ام، یک ماشین یه بازیکنان داده اند که پلاک ندارد و جالب این است که به حساب این بازیکنان نوشته شده است!!

گزارشی از مرحوم سیروس قایقران پخش شد که طی این گزارش پیشکسوتان ورزش کشورمان در مورد خصوصیات سیروس قایقران به صحبت پرداخته و از خاطرات خود گفتند.



میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص برخی حواشی حضور استقلال در خوزستان و رفتار ناشایست هواداران فولاد خوزستان صحبت هایی ارائه کرد.

وی گفت: شب قبل از دیدار هواداران فولاد رفتار خیلی بدی با ما داشتند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما نیز مثل پرسپولیس مشکل مالی داریم و شاید برخی پاداش های پرسپولیسی ها را نگرفتیم و علاوه بر لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داریم و با این مشکلات می سازیم.



ماجدی در ادامه از مرادی کارشناس داوری برنامه خواست در مورد کارت زرد اولی که به تیموریان داده شد نظر خود را عنوان کند.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت 2 ساعت و نیم از آغاز برنامه: استقلال با 34 درصد بالاترین رای و پس از آن فولاد با 29 درصد، سپس پرسپولیس با 20 درصد، نفت با 15 درصد و سپاهان با 2 درصد در جایگاه های بعدی قرار دارند.

گزارشی از دیدار تیم های داماش گیلان و ذوب آهن و حاشیه های مربوط به آن پخش شد.

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: حق وزارت ورزش و جوانان نیست که چنین مسائلی را در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ مطرح کنند و معتقدم پرسپولیس در این میان قربانی شد.

وی در مورد دیدار تیم های داماش و ذوب آهن گفت: در این دیدار از داوری ضربه خوردیم.

اکنون از همه باشگاه ها می خواهم فوتبال خوب را به هواداران نشان دهند و با اصلاح برخی موارد می توانیم بهترین نمایش را داشته باشیم.



سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد پخش نشدن دیدار ذوب آهن و داماش گفت: این مسئله خارج از وظایف من است و باید صدا و سیمای استان پاسخگوی این مسئله باشد.

وی افزود: ما نیز در 4 بازی از داوری ضربه خورده ایم ولی عادت نداریم از داوری ها صحبت کنیم.



صادق رییسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن روی خط تلفنی برنامه امد و در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: ما بازی جوانمردانه ای مقابل پرسپولیس داشتیم و با تمام توان مقابل این تیم به میدان رفتیم و در بازی بعدی نیز به همین صورت ظاهر خواهیم شد.



صحنه هایی از حرکات نظرمحمدی سرمربی تیم داماش گیلان در کنار زمین پخش شد که در نوع حود جالب توجه بود.

نظرمحمدی سرمربی داماش گیلان روی خط تلفنی برنامه امد و گفت: طی فرصتی که پیش از دیدار با ذوب آهن داشتیم روی قدرت بدنی بازیکنان کار کردیم اما بدلیل مشکلات مالی که داشتیم نتوانستیم در زمان مناسبی به اصفهان برسیم و از همین رو به مشکلاتی برخوردیم.

گزارشی کامل از دیدار تیم های مس کرمان و صبای قم و حاشیه ها آن پخش شد.

ایرانمنش مدیرعامل باشگاه مس کرمان روی خط تلفنی آمد و گفت: هر چه در بضاعتمان بود انجام دادیم و توانمان در همین حد بود. پول بچه ها را به موقع پرداخت کردیم و باز هم مورد انتقاد قرار گرفتیم و در هر حال هر طوری رفتار کنیم گروهی منتقد هستند و بر علیه مسئولان شعار می دهند.

از هواداران می خواهم دلسوز تیمشان باشند و برای موفقیت تیمشان تلاش کنند نه اینکه با ایجاد حاشیه این تیم را تضعیف کنند!!

صحنه هایی از دیدار تیم های تراکتورسازی - استقلال خوزستان و سایپا - فجر سپاسی و مصاحبه های مربیان آنها پخش شد.

داوری دیدارهای باقی مانده از سوی مسعود مرادی مورد بررسی قرار گرفت.



جدول لیگ برتر سیزدهم به تصویر کشیده شد و فردوسی پور آماری از این لیگ را ارائه داد.

گزارشی از لیگ یک و حواشی مربوط به آن پخش شد.

ملکیان مدیرعامل باشگاه پیکان روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد کسر یک امتیاز گفت: برای من و اهالی فوتبال جای سئوال دارد که چرا کسر یک امتیاز از تیم مسجد سلیمان طی روزهای اخیر به حالت تعلیق در آمده است و این موضوع برای تیم های بالای جدولی اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر زیادی در جایگاه تیم ها داشته باشد.

وی ادامه داد: سفازش برخی چهره ها در تعلیق کسر امتیاز مسجد سلیمان بی تاثیر نبوده است.

برنامه نود این هفته ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...