نسخه چاپی

مشكل ارسال نشدن پیامك ثبت نام یارانه به زودی حل می‌شود

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها باتاكید براینكه مشكل ارسال نشدن پیامكها با همكاری اپراتورها بزودی حل خواهد شد گفت: حتما برای كسانی كه شماره همراهشان درست ثبت شده است پیامك ارسال خواهد شد.

به گزارش نما ، به نقل از واحد مرکزی خبر، نرگس نجفی درباره این پرسش که آیا مشکل از طرف اپراتورهاست یا خیر؟ افزود: همه مشکل به اپراتورها بر نمی گردد بلکه برخی هموطنان نیز در هنگام مراجعه به مراکز و درگاههای ثبت نام با کم دقتی شماره همراه خود را درست وارد نمی کنند و یا اینکه شماره مراکز را ثبت کرده اند که قطعا برای این افراد پیامکی ارسال نخواهد شد.
نجفی به هموطنان توصیه کرد: هنگام ثبت نام دقت بیشتری در ثبت شماره همراه خود کنند و چنانچه سرپرست خانوار شماره همراه ندارد حتما شماره یکی از افراد خانواده و یا نزدیکان را ثبت کند تا پیامک برای او ارسال شود.
نجفی همچنین به هموطنان توصیه کرد: هنگام حضور در مراکز ثبت نام حتما تا پایان ثبت نام و دریافت این پیام که " ثبت شما با موفقیت انجام شد" حضور داشته باشند و آن را ملاحظه کنند.
وی افزود: کسانی که این پیام را ندیده اند می توانند در روزهای 30 و 31 فروردین به سامانه مجددا مراجعه کنند و چنانچه سامانه بعد از پر کردن مشخصات پیام " شما قبلا ثبت نام کرده اید" داد، به منزله ثبت نام نهایی است.
نجفی در پاسخ به این سوال که برخی افراد یارانه ها را جزء دارایی هایشان می دانند و نگران این هستند که آیا در اردیبهشت یارانه دریافت می کنند یا نه گفت : بهتر است صبر کنیم بعد از پایان ثبت نام مشخص خواهد شد به این مفهوم که هر چه ثبت نام بیشتر باشد زمان برای پالایش بیشتر صرف خواهد شد اما در هر صورت تصمیم نهایی اعلام عمومی می شود.
وی در پاسخ به سوال که چه زمانی فهرست نهایی افراد واجد دریافت یارانه نقدی اعلام می شود و به چه طریق؟ گفت : راستی آزمایی پس از پایان ثبت نام بلافاصله آغاز می شود واگر تعداد زیادی ثبت نام کرده باشند ممکن است طول بکشد.
نجفی در پاسخ به این سوال که چگونه این افراد مطلع خواهند شد تاکید کرد این مرحله نیز بعدا مشخص می شود.
وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند یارانه فروردین نشان قطع شده است آیا دولت قطع کرده است یا مشکل دیگری است؟ گفت: قطعا از طریق دولت نبوده بلکه ممکن است در این فاصله برخی ازدواج ها یا جدایی در خانواده ها اتاق افتاده باشد که باعث جدا سازی خانوار شده است و خانوار جدید شماره ای به دولت اعلام نکرده تا یارانه اش واریز شود بنا بر این یارانه ای دریافت نکرده اند.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۳/۱/۲۷
عزيزاني که در ورود به سايت ثبت نام يارانه مشکل دارندبايد ابتدا روي ساعت گوشه سمت راست مانيتور خود دوکليک چپ نمايند سپس ساعت وتاريخ آنرا طبق ساعت وتاريخ سايت www.time .ir تنظيم نمايند.همچنين در زبانه time zone شهر tehran را انتخاب نماييد و همچنين تيک گزينه اي را که نوشته مقابل رادارد بزنيد synchronize whit an internet time server و سپس update now را بزنيد وچندين ثانيه صبر کنيد تا آپديت شود و پيغامي ميدهد سپس ok راحتما بزنيد .دقت کنيد اگر زبان ساعت شما فارسي است گزينه قبل از ظهريا بعدازظهر بودن ساعت را اصلاح کنيد و اگر به انگليسي است گزينه am براي قبل از ظهر و pm را براي بعد از ظهربگذاريد.چنانچه تنظيمات تاريخ شما به هجري قمري باشد سال را 1435 و ماه را جمادي الثاني و روز را هم طبق روزي که در آن هستيد مشخص نماييد. وok را حتما در پايان کار بزنيد. مشکل برطرف ميشود. چه مرورگر شما موزيلا فايرفاکس باشدو چه اينترنت اکسپلورر
0
0
۱۳۹۳/۱/۲۷
عزيزاني که در ورود به سايت ثبت نام يارانه مشکل دارندبايد ابتدا روي ساعت گوشه سمت راست مانيتور خود دوکليک چپ نمايند سپس ساعت وتاريخ آنرا طبق ساعت وتاريخ سايت www.time .ir تنظيم نمايند و ok راحتما بزنند . مشکل برطرف ميشود. چه مرورگر شما موزيلا فايرفاکس باشدو چه اينترنت اکسپلورر تشکربا يک دعاوصلوات مهدي
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...