نسخه چاپی

قراردادم برای فصل آینده با استقلال توافقی است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی داور عرب‌زبان برای بازی‌ای كه یك طرفش تیم عربی است انتخاب می‌كنند، همین می‌شود.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، مهرداد اولادی در خصوص دیدار استقلال و الشباب عربستان و حذف آبی‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه دیدند که ما سوار بر بازی بودیم و انصافا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم اما نمی‌دانم چطور شد که داور در آن صحنه پنالتی اعلام کرد. هنوز هم در شوک آن پنالتی به سود حریف هستم چون باعث شد تمرکز و روحیه استقلال پایین بیاید.
وی افزود: وقتی داور عرب‌زبان برای این مسابقه انتخاب می‌کنند معلوم است که اینچنین می‌شود. من بعد از مدت‌ها و فکر می‌کنم برای اولین‌بار 90 دقیقه برای استقلال به صورت کامل بازی کردم و در آن صحنه در حالی که یک مهاجم بودم آمدم تا به خط دفاعی تیم کمک کنم ولی متاسفانه داور تصمیمی عجیب و غریب گرفت.
اولادی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در این فصل هم بدشانس بود و هم نتوانست موفقیت خود را در تیم‌های دیگر ثابت کند گفت: این فصل، فصل من و استقلال نبود. شما دیدید که در بازی با الشباب هرچه تلاش کردیم به در بسته خوردیم. من برای استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشحالی آنها باعث شادی من خواهد شد.
مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در این تیم می‌ماند یا خیر گفت: هیچ‌چیز مشخص نیست. من با استقلال قرارداد دارم ولی این قرارداد توافقی است هر دو طرف می‌توانند با هم در این مورد توافق کنند اما این را بگویم من به استقلال آمدم تا به این تیم کمک کنم و هیچ‌کس از موفقیت خودش بدش نمی‌آید اما امسال کمتر از من استفاده شد و همانطور که گفتم بازی با الشباب اولین 90 دقیقه کامل من بود اما به تقدیر احترام می‌گذارم و به تمام بازیکنان و کادرفنی استقلال خسته نباشید می‌گویم امیدوارم برای فصل آینده هر اتفاقی که رخ می‌دهد در نهایت منجر به خوشحالی طرفداران استقلال شود.


فارس

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...