نسخه چاپی

تضمین قبولی در دانشگاه فقط با 5 میلیون تومان!

رئیس پلیس فتا استان كهگیلویه و بویراحمد از شیوه جدید برخی افراد كلاهبردار در فضای مجازی اینترنت كه از طریق سایت های ارسال پیامك اینترنتی رایگان اقدام به كلاهبرداری تحت عناوین تضمین قبولی در رشته و دانشگاه خاص هشدار داد .

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین ،سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان در این خصوص به پلیس فتاگفت : با رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی اخیراً افراد سودجو و کلاهبردار با بدست آوردن شماره همراه داوطلبان کنکور سراسری در مقاطع مختلف با ارسال پیامک های حجمی از طریق سایت های ارسال پیامک اینترنتی رایگان اقدام به کلاهبرداری می نمایند .
وی در خصوص شیوه کلاهبرداری خاطر نشان کرد : این افراد که با ارسال پیامک های حجمی از طریق سایت های ارسال پیامک اینترنتی رایگان اقدام به کلاهبرداری تحت عناوینتضمین قبولی در رشته و دانشگاه خاص با قرار داد مبلغ 5 میلیون تومان و همچنین دریافت سوالات کنکور با پرداخت مبالغ کلان و ... می نمایند که با بررسی های بعمل آمده این افراد از تهران و با شماره تلفن های ثابت اقدام به کلاهبرداری میکنند.
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد : از کلیه شهروندان درخواست می نمائیم از ثبت نام در اینگونه مراکز خودداری کرده و در صورت مشاهده با پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن های 110 یا 2182593 – 0741 تماس حاصل نمایند .

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...