نسخه چاپی

نمی گذارند مردم از یارانه انصراف دهند!

موج مردمی انصراف از یارانه در روزهای ثبت نام در حالی قوت گرفته و رسانه ها خبر از انصراف میلیونی مردم می دهند كه برخی اقدامات شكل گرفته توسط خود دولتمردان نشانی از همراهی ندارد.

به گزارش نما ، به نقل از ایران اسلامی، این روز ها حتی منتقدان دولت هم احساس وظیفه کرده و به امید اجرایی کردن هر چه بهتر طرح هدفمندی، به تبع آن سامان یافتن اوضاع اقتصادی کشور با دولت همصدا شده اند.
همراهی اکثر رسانه های همسو و غیر همسو با دولت برای ترغیب مخاطبان از دریافت یارانه این روز هاکم نظیر است.
دلسوزان همیشگی نظام و انقلاب، از مراجع عظام تقلید گرفته تا بسیاری خانواده های شهدا و ایثارگران، همراه این طرح عظیم ملی شده اند.
موج مردمی انصراف از یارانه در روزهای ثبت نام در حالی قوت گرفته و رسانه ها خبر از انصراف میلیونی مردم می دهند که برخی اقدامات شکل گرفته توسط خود دولتمردان نشانی از همراهی با سیاست های اقتصادی دولت ندارد.
هنوز مدت زیادی از ارسال چند ده میلیونی پیامک نوروزی توسط دولت نگذشته و این خود بهانه ای برای تشکیک مردم در مصرف درست منابع ناشی از انصراف یارانه شده است.
وزارت ورزش درست زمانی تصمیم به افشاگری قراردادهای میلیاردی و وصول شده فوتبالی ها می کند که همزمان لیست های عریض و طویلی از فوتبالیست ها بعنوان پرچم داران انصراف از یارانه در رسانه ها مطرح می شود.
از سوی دیگر اظهارات وزیر صنعت ومعدن در نوع خود عجیب به نظر می رسد.
نعمت زاده در اولین جلسه کاری موسوم به جلسه نوروزی با همکاران خود در تاریخ ۲۵ فروردین با دلیل سفر اخیر خود به آلمان که گویا برای عمل جراحی پیچیده گوش بوده گفته است: این عمل با استفاده از تکنولوژی ای انجام شده که تا ۸۰ سال آینده وارد ایران نمی شود!!
سوال اینجاست! وزیری که خود کوچکترین اعتمادی به متخصصان داخلی کشور ندارد چگونه انتظار دارد مردم به وی اعتماد کنند؟
در حالی که وی در راس وزارتخانه ای است که همه ی مردم اعم ازمنصرفین از دریافت یارانه و متقاضیان آن بدان چشم دوخته اند تا با استفاده از منابع حاصل از این طرح ملی وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشد.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...