نسخه چاپی

محبوب‌ترین گزینه‌ برای هدایت بارسلونا كیست؟

ناكامی‌های پی‌درپی بارسلونا در سال ۲۰۱۴ كه دست این تیم را از همه جام‌های این فصل كوتاه كرده است، شمارش معكوس را برای بركناری خرارد مارتینو، سرمربی آرژانتینی آبی‌واناری‌پوشان كاتالونیا آغاز كرده است و طبق نظرسنجی نشریه ماركا، كلوپ كه دو قهرمانی پی‌درپی در بوندس‌لیگا (سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲) را برای بورسیا دورتموند به ارمغان آورد و این تیم را فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند،‌ بهترین گزینه برای گرفتن جای مارتینو است.

به گزارش نما در نظرسنجی مارکا، کلوپ از سوی ۳۱٫۳ درصد کاربران سایت مارکا به عنوان بهترین گزینه هدایت بارسا در فصل آینده انتخاب شده است. این در حالی است که ۲۱٫۴ درصد از کاربران معتقد بودند، پپ گواردیولا، سرمربی پیشین کاتالان‌ها که اکنون هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد باید به نیوکمپ برگردد. لوئیس انریکه، سرمربی پیشین تیم بارسلونا B با ۱۶ درصد آرای شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی سومین گزینه است و در کمال تعجب ۱۳٫۴ درصد کاربران هم خواهان ماندن تاتا مارتینو در بارسلونا بودند.

در این نظرسنجی گزینه‌های دیگری هم وجود داشتند که این افراد به ترتیب ارنستو والورده، سرمربی والنسیا با ۶ درصد، میشل لادروپ (سرمربی اسپانیایی پیشین سوانزی) با ۴٫۸ درصد، فرانک دی‌بوئر (سرمربی هلندی آژاکس) با ۳٫۶ درصد و روبرتو مارتینس (سرمربی اسپانیایی اورتون) با ۳٫۵ درصد آرای کاربران به عنوان بهترین گزینه‌ها برای هدایت بارسلونا در فصل آینده معرفی شده‌اند.

صرفنظر از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ در میان سایر گزینه‌ها تجربه بیشتری برای هدایت بارسلونا دارد. او فصل پیش یکی از گزینه‌های اصلی رئال مادرید برای پر کردن جای ژوزه مورینیو بود اما در نهایت کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها انتخاب شد. کلوپ تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با دورتموند قرارداد دارد.

۱۳۹۳/۱/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...