نسخه چاپی

جاسوسی از تیم ملی ایران آغاز شد

منبعی آگاه در فدراسیون فوتبال نیجریه مدعی شد مربیان این تیم، ایران را كه این روزها در آفریقای جنوبی اردو زده است زیرنظر گرفته‌اند.

به گزار نما به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه با ۱۰ بازیکن و بدون دروازه‌بان در آفریقای جنوبی اردو زد تا اولین مرحله اردوی آماده‌سازی‌اش پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را برگزار کند. قرار است بازیکنان بیشتری در روزهای آینده به این اردو که به منظور آشنایی بیشتر با ویژگی فیزیکی تیم‌های آفریقایی است، ملحق شوند.

ممکن است ایران به سرمربیگری کارلوس کی‌روش تیمی ناشناخته در گروه F باشد که آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین هم در آن حضور دارند ولی سازماندهی قوی آنها می‌تواند رقبایی را که دست‌کم‌شان گرفته‌اند را غافلگیر کند.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه عنوان کرد که عقاب‌ها مربیان خود را به آفریقای جنوبی فرستاده‌اند تا تیم ملی ایران که خیلی از هواداران رقیب جدی نیجریه نمی‌دانند را زیرنظر بگیرند.

این منبع قابل اطمینان در این خصوص گفت: ما به خوبی آگاه هستیم که تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی اردو زده و مربیان ما هم آنجا هستند تا این تیم را زیرنظر داشته باشند.

استفان کِشی، سرمربی نیجریه بارها تأکید کرده که قهرمان آفریقا از هیچ تیمی نمی‌ترسد ولی در عین‌حال تیمی را هم دست‌کم نخواهد گرفت.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...