نسخه چاپی

پاسخ رئیس سازمان بازرسی به اخبار اخراج كاركنان دستگاه‌ها پس از مرخصی زایمان

سراج درباره برخی اخبار مبنی بر اخراج كارمندان از برخی دستگاه‌ها پس از مرخصی زایمان گفت: سازمان بازرسی كل كشور بر هر كار خلاف قانونی ورود كرده و آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش نما، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه افتتاح کلینیک فوقتخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره رسیدگی‌های سازمان بازرسی در پرونده بابک زنجانی اظهار داشتت: گزارش تحقیقات ما پس از نهایی شدن، به دادسرا ارسال شده است.

وی درباره پرونده اتوبوس‌ اسکانیا نیز گفت: این شرکت خصوصی بوده و سازمان بازرسی کل کشور نمی‌تواند به این پرونده ورود پیدا کند ولی بر روند فعالیت سازمان استاندارد که مجوزهای لازم برای ورود اسکانیا را صادر کرده نظارت خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره پرونده ستاد سوخت، خاطرنشان کرد: این پرونده هم مدتی است به دادسرای تهران رفته و باید سرانجام آن را از دادسرا پیگیری کنید.

بنا به گزارش تسنیم، سراج همچنین درباره برخی اخبار مبنی بر اخراج کارمندان از برخی دستگاه‌ها پس از مرخصی زایمان گفت: سازمان بازرسی کل کشور بر هر کار خلاف قانونی ورود کرده و آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

۱۳۹۳/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...