نسخه چاپی

سهمیه بنزین 400 تومانی خودروهای شخصی امشب واریز نمی‌شود

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام كرد: سهمیه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و كرایه‌ها از اول اردیبهشت بدون تغییر واریز می شود. قیمت و سهمیه خودروهای شخصی طبق مصوبات ستاد هدفمندی یارانه‌ها متعاقباً اعلام می‌گردد.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با برنامه ریزی و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد هدفمندی یارانه ها، هیچ تغییری در خصوص سهمیه های ناوگان حمل و نقل عمومی و قیمت کرایه ها وجود نخواهد داشت و تغییری نیز در قیمت سهمیه بنزین خودرو ها امشب اعمال نخواهد شد.

برای حمایت از خدمات حمل و نقل عمومی و جلوگیری از افزایش کرایه‌ها سهمیه اردیبهشت ماه خودروهای عمومی تاکسی، وانت‌بار، آژانس و سایر خودروهای عمومی همانند ماه‌های قبل بدون تغییر سهمیه و قیمت از اول اردیبهشت اعمال می‌شود و این سهمیه‌ها تا زمان اجرای فاز دوم اعتبار دارد که با آغاز فاز دوم سهمیه‌های جدید اعمال می‌شود.

درخصوص سهمیه اردیبهشت خودروهای شخصی نیز فعلا این خودروها تا آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند از ذخیره بنزین 400 تومانی ماه‌های قبل و بنزین نیمه‌یارانه‌ای 700 تومانی استفاده نمایند و قیمت و سهمیه خودروهای شخصی طبق مصوبات ستاد هدفمندی یارانه‌ها متعاقباً اعلام می‌گردد.

بدیهی است برای کلیه خودروها از ابتدای اجرای فاز دوم هدفمندی در ماه جاری، قیمت‌ها و سهمیه‌های جدید اعمال می‌شود و برابر تصمیمات، سهمیه ذخیره خودروهای شخصی ابطال نگردیده و مردم بدون محدودیت می‌توانند از این سهمیه‌ها نیز استفاده نمایند.

۱۳۹۳/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...