نسخه چاپی

تغییرات جدید در پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینكه دایی تقویم كاری و لیست فصل بعد تیم را در اختیار وی قرار داده از احتمال وجود تغییرات در لیست بازیكنان مورد نیاز تیم در لیگ چهاردهم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد پنجعلی، در خصوص برنامه تمرینات، اردوها و لیست بازیکنان تیم پرسپولیس برای لیگ چهاردهم گفت: دایی برنامه کاری تیم را به من داده که شامل زمان شروع تمرینات، اردوها و بازی‌های تدارکاتی است. در این برنامه که به طور کامل همه جوانب در نظر گرفته شده، لیست مقدماتی تیم نیز ارائه شده است.


وی در همین خصوص افزود: البته ممکن است دایی تغییراتی در لیست نفرات مد نظر خود برای سال آینده ایجاد کنند چون هنوز تعداد بازیکنان بزرگسال و امید برای فصل آینده از سوی سازمان لیگ به ما ارائه نشده است ضمن اینکه منتظریم تا مشکلات باشگاه رفع و رجوع شود.

سرپرست پرسپولیس خاطر نشان کرد: البته در این روزها اخبار زیادی درخصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و سایر موارد منشر می شود اما از آن جایی که دایی با باشگاه قرارداد سه ساله دارد تقویم کاری و لیست مقدماتی بازیکنان فصل آینده را در اختیار من قرارداده تا به محض اینکه باشگاه برای فصل نقل و انتقالات استارت زد مشکلی وجود نداشته باشد و بر اساس لیست کادرفنی و برنامه مدنظر کارها پیش برود.

وی تصریح کرد: البته همان طور که گفتم لیست بازیکنان با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست تیم‌ها چه تعداد می‌توانند از بازیکنان بزرگسال و زیر 23 سال و جوانان استفاده کنندممکن است تغییراتی داشته باشد.

۱۳۹۳/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...