نسخه چاپی

فوتبالیست مشهور خانه‌نشین شد

دروازه‌‍‌بان تیم فوتبال چلسی به دلیل در رفتن كتفش در دیدار مقابل اتلتیكومادرید بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از دست داد.

در نخستین دیدار از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدورن به مصاف چلسی رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در این دیدار پتر چک، دروازه‌بان چلسی در دقیقه هجدهم طی برخوردی که با رائول گارسیا، هافبک اتلتیکو داشت از ناحیه کتف دچار مصدومیت و ناچار شد جای خود را به مارک شوارتزر، دیگر دروازه‌بان این تیم بدهد. این دومین بازی شوارتزر 41 ساله در رقابت‌های لیگ قهرمانان بود.

جان تِری، مدافع چلسی هم که از ناحیه قوزک پا دچار آسیب‌دیدگی شد در دقیقه 73 بازی اتلتیکومادرید - چلسی جای خود را به آندره شورله داد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از این بازی گفت: فصل برای چک به پایان رسید. او نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری بازی کند ولی امیدواریم حداقل قهرمانی را با ما جشن بگیرد. در مورد جان تِری هم باید بگویم که ما او را برای بازی فینال در این رقابت‌ها خواهیم رساند.

آبی‌پوشان لندنی یکشنبه هفته آینده طی دیداری حساس در رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف لیورپول بروند و چهارشنبه هفته آینده هم در چارچوب دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان اتلتیکو خواهند بود. با این شرایط غیبت نفراتی چون جان تِری و پتر چک می‌تواند به ضرر تیم مورینیو تمام شود.

۱۳۹۳/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...