نسخه چاپی

واكنش تند شمس به محرومیت چهار ساله‌اش

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال و دبیركمیته اخلاق این فدراسیون به خاطر اینكه چهار سال است اجازه فعالیت به وی نمی دهند گفت: علیپور چهار سال تمام بدون دلیل مرا از سرمربیگری در فوتسال محروم كرد. به همین دلیل به دادگاه ویژه روحانیت شكایت كردم و تا انتها این شكایت را پیگیری خواهم كرد. از رئیس فدراسیون فوتبال هم به دیوان عدالت اداری شكایت كرده‌ام.

به گزارش نما، حسین شمس در گفتگو با مهر، در خصوص شکایت خود علیه مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: چهار سال است که مرا از تیم ملی برکنار کردند. در این چهار سال هر بار نگذاشتند با باشگاهی قرارداد ببندم. امسال با ماهان تندیس قم قرارداد بستم که گفتند مشکل دارید. بعد از آن مدیرکل تربیت بدنی استان قم از وزارت ورزش استعلام گرفت که حراست وزارت ورزش گفت هیچ مشکلی برای کار کردن ندارم که ما خیلی خوشحال شدیم. مجددا گفتند که از داخل فدراسیون با من مشکل دارند.

وی افزود: چند وقت پیش به رئیس فدراسیون ناشنوایان گفتم که در این چند سال برای شما و دانش آموزان مجانی کار کردم ولی حالا باید به فکر درآمد زندگی‌ام باشم که رئیس و دبیر فدراسیون پیش کفاشیان رفتند و کفاشیان به آنها گفت علیپور به خاطر اینکه شمس چهار سال پیش گفته بود علیه وی به دادگاه روحانیت شکایت می‌کند وی را منشوری کرده است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: چه شده که حسین شمس تیم ملی را چهارم دنیا کرده، شش بار قهرمان آسیا کرده و برای ناشنوایان و دانش آموزان هم مقام کسب کرده ولی بدون اینکه او را بخواهند چهار سال محرومش می‌کنند و حتی ابلاغ هم نمی‌کنند. من چرا باید خبر محرومیتم را پس از چهار سال از زبان رئیس فدراسیون ناشنوایان بشوم؟

شمس در ادامه انتقادهایش از مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چهار سال زن و بچه‌ام را از نان خوردن انداختند. این چه بی‌عدالتی است؟ آیا من گفته‌ام که بالای چشم کفاشیان ابرو است یا علیپور آدم خوبی نیست؟ من چه کار کرده‌ام که اینقدر برخورد بدی با من کرده‌اند؟ مگر من هنری دارم، صدایی دارم که بخوانم و خرج زن و بچه‌ام را در بیاورم؟ مگر من ماشین فروشم که امرار معاش کنم؟ چرا چهار سال پیش به من ابلاغ نکردند.

وی در بخش دیگری از انتقادهایش گفت: مگر من اجنبی هستم که این کار را با من کردند؟ من دو سال جبهه رفتم و مجروح جنگی هستم ولی با من این کارها را کردند. من آن موقع هم گفتم که این آقا کجای فوتبال بوده که این کارها را می‌کند بعد می آیند مرا خانه نشین می‌کنند.

شمس در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌اید، عنوان کرد: بله من از آقای علیپور به دادگاه روحانیت و کفاشیان به دادگاه دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌ام و این را می‌گویم که تا زمانی علیپور را خلع لباس نکنم این شکایت را پی می‌گیرم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: من در دیوان عدالت اداری از کفاشیان تقاضای غرامت یک میلیارد و 200 میلیون تومانی کرده‌ام. ایشان چهار سال مانع قرارداد 300 میلیونی من با باشگاه‌ها شد. حالا یا زورم به این آقایان می‌رسد یا نه! مگر من به این مملکت خیانت کردم که این کار را با من کردند؟ واقعا نمی‌دانم که به کجا شکایت ببرم.

از شمس در خصوص اتفاقاتی که برای مصطفی نظری افتاد پرسیدیم که وی به خبرنگار مهر اینگونه پاسخ داد: بهانه‌های آنها خیلی دردآور است. به نظری گفتند که تو آسیب دیده‌ای و دعوت نمی‌شوی بعد این بازیکن سه شنبه شب مقابل تیم ملی سه ضربه پنالتی را مهار کرد و بهترین بازی را ارایه داد تا تیم هفتم روسیه برابر تیم ملی ایران برنده شود.

وی افزود: زمان من اصلا اجازه نمی‌دادم که تیم ملی با یک باشگاه بازی کند چونکه تیم ما تیم چهارم جهان بود و باید شان آن حفظ می شد. آنها چه جوابی دارند که به مردم بدهند؟ چرا به دروغ گفتند که نظری مصدوم است؟ این دروازه‌بان مصدوم که نبود، ضعیف هم که نیست پس مشکل شما چیست؟

سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: سال 2008 شمسایی و نظری جزو پنج نفر برتر فوتسال دنیا شدند اما نمی‌دانم که چرا اسطوره کشی می کنند؟ اول گفتند سن شمسایی بالا است ولی بعد دیدند که او در جام ملت‌ها آقای گل شد و در لیگ هم بهترین بازی را ارایه کرد. اگر مصطفی نظری ضعیف است پس چرا در بهترین لیگ فوتسال جهان از نظر پولی بازی می‌کند؟

شمس در پایان گفت: این راهی که فوتسال می‌رود به ترکستان است! فدراسیون که کاملا فوتسال را رها کرده است چونکه آن زمان ما می‌خواستیم حق فوتسال را بگیریم با ما اینطوری برخورد کردند. افتخاری هم که نمی‌تواند حق فوتسال را بگیرد. من از گودرزی وزیر ورزش تقاضا دارم که این رشته را تکانی بدهند چونکه در دوره قبل عباسی که اصلا ورزش را نمی‌شناخت ولی گودرزی ورزشی است.

۱۳۹۳/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...