نسخه چاپی

درخواست دبیر فدراسیون كاراته از هاشمی:

لطفا فكری به حال آینده كاری كاراته‌كاها كنید

دبیر فدراسیون كاراته گفت: كاراته كاهای تیم ملی كاری به جز ورزش بلد نیستند و من خواهش دارم فكری به حال آینده آنها كنید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در حاشیه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته گفت: در دنیای امروز ورزش جایگاه ویژه‌ای در سیاست‌ بازی می‌کند و بسیاری از مناقشات منطقه را با ورزش رفع می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل نزدیکی به زمان آغاز بازی‌های آسیایی جامعه نسبت به این موضوع حساس شده است، گفت: این حساسیت می‌تواند به فرصتی مفید تبدیل شود. آرام آرام تمام کشور در حال قرارگرفتن در فضای بازی‌های آسیایی است.

دبیر فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: این بچه‌ها هیچ کاری جز ورزش کردن بلد نیستند. درست در زمانی که باید آینده خود را تأمین کنند و در اوج جوانی در اردوی تیم ملی هستند و ما به عنوان یک ابزار از آنها استفاده می‌کنیم. این بچه‌ها سفیران ایران هستند و کار بزرگ و سختی را انجام می‌دهند. وقتی کاراته ایران بالاتر از ژاپن قرار می‌گیرد اتفاق بزرگی است.

آشوری حطاب به کیومرث هاشمی و سایر مسئولان فدراسیون گفت: دقیقا همان کاری را که شماها در زمان جنگ و جبهه کردید این بچه‌ها در میدان مسابقه انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: وقتی دوران قهرمانی آنها تمام شود بیکار هستند و هیچ چیزی جز کاراته بلد نیستند. ما برای تمام رده‌های سنی خود ۵-۶ مربی استخدام کرده‌ایم که باز هم مورد اعتراض قرار می‌گیریم که چرا برخی بیرون هستند.

دبیر فدراسیون کاراته تأکید کرد: از شما خواهش می‌کنم با رئیس جمهور هماهنگی هایی صورت بیاورید که این افراد به استخدام سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها دربیایند تا بعد از قهرمانی هم آینده‌ای داشته باشند. این کار ماندگار خواهد بود و بچه‌ها می‌توانند آینده خوبی را داشته باشند.

۱۳۹۳/۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...