نسخه چاپی

توقف استقلال برابر الریان در نیمه نخست

تیم استقلال در ۴۵ دقیقه نخست آخرین دیدار آسیایی‌اش به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال امشب (چهارشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که تشریفاتی محسوب می‌شد، در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی که خالی از تماشاگر بود به مصاف الریان رفت.

امیر قلعه‌نویی که در این دیدار برخی بازیکنان خود را در اختیار نداشت و همچنین نتیجه آن چندان مهم نبود، ترکیبی متفاوت را روانه میدان کرد و سیدحسین حسینی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، جی‌لوید ساموئل، قاسم رامندی، ایمان باصفا، محمد قاضی، ایمان مبعلی، احمد نعمت‌اللهی، آرش برهانی، و مهرداد اولادی از ابتدا در ترکیب آبی‌پوشان قرار گرفتند.

دیدار نماینده کشورمان و تیم قرمزپوش قطری از ابتدا بدون حساسیت پیگیری شد و بازیکنان دو تیم برای حمله به دروازه‌ها تمایل زیادی نشان نمی‌دادند. همین موضوع باعث شده بود تا بازی بیشتر در میانه‌های میدان پیگیری شود و در این بین بازیکنان جوان استقلال با انگیزه بالا قصد داشتند تا توانایی‌های خود را نشان دهند.

معدود حملات استقلال در این بازی هم چندان خطری روی دروازه الریان ایجاد نکرد تا بیش از نیمی از نیمه اول، بدون هیجان و عبور توپی از روی خط دروازه‌ها سپری شود.

در دقیقه 26 این بازی و روی حرکتی تیمی، محمد قاضی وارد محوطه جریمه الریان شد که متوقف شدنش توسط مدافع این تیم واکنش داور را به همراه داشت تا نماینده کشورمان صاحب یک ضربه پنالتی شود. برای زدن این پنالتی آرش برهانی پشت توپ ایستاد که ضربه جالبی به توپ نزد تا دروازه‌بان الریان این ضربه را دفع کند. مهاجم استقلال در برگشت هم نتوانست حرکت خاصی انجام دهد و توپ او توسط مدافعان الریان از منطقه خطر دور شد.

بعد از ضربه پنالتی بازی بار دیگر از تب و تاب افتاد تا اینکه در دقیقه 39 این بازی استقلالی‌ها در گوشه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند. این موقعیت توسط ایمان مبعلی روی دروازه الریان ارسال و با ضربه سر حنیف عمران‌زاده همراه شد اما دروازه‌بان الریان مانند ضربه پنالتی باز هم موفق بود و توپ را به کرنر فرستاد. این ضربه کرنر هم می‌توانست یک موقعیت مناسب برای گلزنی بازیکنان استقلال باشد اما شاگردان قلعه‌نویی از این موقیعت نیز استفاده نکردند.

در دقیقه 43 این مسابقه مهرداد اولادی دچار مصدومیت شد و به علت درد شدید نتوانست به بازی ادامه دهد تا بوبکر کبه در دقایق باقیمانده وارد میدان شود.

استقلال در دقایق پایانی نیمه اول نیز دو بار توسط محمد قاضی روی دروازه الریان خطر ایجاد کرد اما این دیدار در پایان نیمه اول به نتیجه تساوی صفر - صفر بدون گل انجامید.

۱۳۹۳/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...