نسخه چاپی

یكی از این دو ستاره در نوك حمله استقلال

امیر قلعه‌نویی برای پر كردن آخرین سهمیه لیگ‌ برتری خود روی جذب یك‌ مهاجم نظر دارد تا به این ترتیب خط حمله تیمش را تقویت كند.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، در شرایطی که استقلالی‌ها شهباززاده را از سایپا جذب کرده‌اند و آرش برهانی و محمد قاضی هم با تمدید قرارداد در این تیم مانده‌اند اما امیر قلعه‌نویی همچنان با کمبود یک مهاجم گلزن و چهارچوب‌شناس دست‌وپنجه نرم می‌کند، از همین‌رو مسئولان باشگاه درصدد هستند تا با شکار بازیکن مد نظر سرمربی تیم تا پایان هفته جاری پرونده نقل و انتقالات خود را ببندند و روی تکمیل مدارک و دریافت کارت بازی اعضای تیم تمرکز کنند.


گزینه اصلی: کریم انصاری فرد

گزینه اصلی این تیم کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش فصل قبل تبریزی‌هاست اما دیروز شنیدیم با توجه به تردیدهایی که انصاری‌فرد برای پاسخ به پیشنهاد استقلال داشته، مسئولان باشگاه تهرانی دنبال گزینه دیگری رفته‌اند که سال‌های قبل هم دنبال جذب او بودند.
آرش افشین جایگزین مناسب کریم

آرش افشین از فولاد خوزستان همان بازیکنی است که استقلالی‌ها بدشان نمی‌آید نامش را در فهرست نفرات خود بگنجانند به‌خصوص که این بازیکن قراردادش با فولاد مشروط بوده و می‌تواند با پرداخت مبلغی رضایتنامه‌‌اش را از اهوازی‌ها دریافت کند. به هر ترتیب اگر دیدید تا پایان هفته یکی از این دو نفر استقلالی شد، زیاد تعجب نکنید گرچه استقلالی‌ها روی گزینه خارجی هم تمرکز کرده‌اند.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...