نسخه چاپی

هلاكت 157 تروریست در عراق

سخنگوی فرمانده كل نیروهای مسلح عراق، اعلام كرد در 48 ساعت گذشته، 157 تروریست در مناطق مختلف از پای در آمده اند و نیروهای عراقی توانستند حملات تروریست ها به پایگاه هوایی سپایكر در تكریت را ناكام بگذارند.

به گزارش نما به نقل از العالم، سرتیپ "قاسم عطا" روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح با همکاری نیروی هوایی ارتش و افراد ارتش توانستند 47 تروریست را در استان صلاح الدین به هلاکت برسانند و 14 خودروی آنها منهدم نمایند.

قاسم عطا افزود: نیروهای امنیتی ورودی های شهر تکریت را به طور کامل تحت کنترل دارند و مواضع تروریست ها، در داخل شهر را هدف قرار می دهند.
وی افزود: عملیات نیروهای مسلح عراق علیه تروریست ها در منطقه الصدور، در استان دیالی نیز منجر به هلاکت 39 تروریست و انهدام هفت خودروی آنها گردید. همچنین 11 بمب کار گذاشته شده توسط آنها، خنثی شد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، تأکید کرد: نیروهای امنیتی همچنین 46 تروریست را در عملیات الانبار به هلاکت رساندند و دهها خودروی حامل نیروهایشان را منهدم کردند.

قاسم عطا، در بخش دیگری از اظهاراتش اعلام کرد: نیروهای مسلح عراق، حمله تروریست ها به پایگاه هوایی اسپایکر در استان صلاح الدین را در طی 48 ساعت گذشته خنثی کرده و همه تروریست ها از جمله چندین تبعه عرب را به هلاکت رسانده اند. همچنین در این عملیات چند خودروی وابسته به این گروهها منهدم گردید.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی عملیات صلاح الدین و با هماهنگی نیروهای ویژه و نیروی هوایی ارتش، توانستند با حملات گروهک تروریستی داعش به پایگاه هوایی اسپایکر در صلاح الدین مقابله و همه تروریست ها را به هلاکت برسانند.
قاسم عطا در پایان با اشاره به انهدام کامل خودروها و تجهیزات تروریست ها، تأکید کرد: کلیه مهاجمان، غیرعراقی بودند.

۱۳۹۳/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...