نسخه چاپی

آمار شهدا و مجروحان حملات هوایی اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند كه نیروی هوایی این رژیم از زمان آغاز حملات خود علیه غزه، ۸۶۰ حمله هوایی انجام داده و از ۶۰۰ تن مواد منفجره استفاده كرده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نیروی هوایی این رژیم از زمان آغاز حملات خود علیه غزه، ۸۶۰ حمله هوایی انجام داده و از ۶۰۰ تن مواد منفجره استفاده کرده است.

به گزارش کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروی هوایی اسرائیل از زمان آغاز عملیات نظامی خود علیه غزه تاکنون، 860 حمله هوایی انجام داده است.

بر اساس این گزارش، در این حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از 600 تن مواد منفجره استفاده شده است.

تعداد شهدای حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به غزه نیز به 89 نفر و شمار زخمی‌ها به بیش از 560 نفر رسیده است.

در همین ارتباط، شبکه المیادین گزارش داده است که 22 کودک، 15 زن و 12 فرد مسن در بین شهدای غزه دیده می شود و تاکنون 105 منزل مسکونی ویران شده است.

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کردند سه نفر از اعضای این گردانها در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودرو آنها درغزه شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه اعلام کرد تاکنون 550 موضع جنبش حماس از جمله 31 تونل و 60 سکوی پرتاب موشک را در غزه هدف قرار داده و از آغاز حملات اخیر به غزه 400 تن مواد منفجره در این منطقه فرو ریخته است.

شبکه المیادین ازکمبود شدید دارو در بیمارستان های غزه خبر داد و اعلام کرد: بیست درصد از زخمی شدگان در وضع خطرناکی قرار دارند.

گفته می شود نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور گسترش عملیات علیه غزه را صادر کردند.

۱۳۹۳/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...