نسخه چاپی

ایران به مقام چهارمی لیگ جهانی والیبال بسنده كرد

تیم ملی والیبال كشورمان با قبول شكست مقابل ایتالیا، در رده چهارم رقابت های لیگ جهانی در سال 2014 ایستاد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، در دیدار رده بندی بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال از ساعت 20 امشب به وقت کشورمان تیم ملی ایران در سالن نلسون ماندلا در شهر فلورانس برابر ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه 3-0 به میزبان باخت تا به کسب عنوان چهارمین در دومین حضورش در این تورنمنت اکتفا کند.

تاثیر باخت دیروز مقابل آمریکا کاملاً در بین شاگردان اسلوبودان کواچ مشهود بود و آنها نتوانستند در حد و اندازه بازی با برزیل ظاهر شوند. البته ایتالیا نیز که دیشب عملکرد بسیار بدی مقابل رزیل در نیمه نهایی داشت، با انگیزه کسب عنوان سومی در مقابل چشمان تماشاگرانش به زمین آمده بود و همین مساله شرایط دو تیم را متمایز می کرد.

تیم ایران در این بازی در سه ست پیاپی و با نتایج 25-22، 25-18 و 25-22 مغلوب ایتالیا شد تا لیگ جهانی 2014 برای ملی پوشان کشورمان با قرار گرفتن در رده چهارم خاتمه یابد.

این دومین حضور تیم ایران در لیگ جهانی بود و بنابراین کسب جایگاه چهارمی نتیجه ارزشمندی به حساب می آید.

ایتالیا در مجموع عملکرد خود در لیگ جهانی 2014 و با احتساب همه بازی هایش 7 برد و 10 باخت بدست آورد. از این تعداد 6 برد و 6 باخت مربوط به مرحله گروهی، یک برد و یک باخت مربوط به دور نهایی و دو باخت نیز مربوط به نیمه نهایی و رده بندی می شود.

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...