نسخه چاپی

پولادی در راه لیگ انگلیس

مهرداد پولادی به احتمال فراوان فصل بعد را دریكی از تیم های انگلیسی سپری می كند. مدافع چپ تیم ملی ایران كه درتیم های استقلال و پرسپولیس بازی كرده مورد توجه تیم های انگلیسی است...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، سایت شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت در گزارشی نوشت: مهرداد پولادی در جام جهانی بیستم عملکرد خوبی با تیم ملی ایران داشت و توانست بازی‌های زیبایی را از خود به نمایش بگذارد. او به طور میانگین در هر بازی ایران 6.3 تکل موفق داشت که نشان می‌دهد او در کارهای دفاعی بسیار موفق بوده است. با این وجود او هنوز در لیگ ایران بازی می‌کند و نتوانسته راهی تیمی در اروپا شود.

عملکرد خوب پولادی باعث شده تا این بازیکن ایرانی مدنظر تیم‌های اروپایی قرار گیرد، اما این انتقال هنوز نهایی نشده است.

ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل برابر نیجریه به تساوی بدون گل رسید و سپس با گل دقیقه‌ 91 لیونل مسی به آرژانتین باخت. پولادی در این دو مسابقه عملکرد خیلی خوبی داشت، اما در بازی سوم که ایران برای گل زدن جلو کشیده بود، نتوانست به تنهایی مانع فروپاشی دروازه‌ ایران شود.


"اسکای اسپورت" در ادامه دیگر بازیکنانی که توانستند در جام جهانی 2014 برزیل بدرخشند، ولی هنوز به تیم بزرگی نپیوسته و به زودی راهی اروپا می‌شوند را به شرح زیر اعلام کرد:


- دیوید اوسپینا (کلمبیا)


- اسلام سلیمانی (الجزایر)


- دیگو بنالیو (سوئیس)


- ران ولار (هلند)


- مهرداد پولادی (ایران)


- جرمن جونس (آمریکا)


- مهمت بسیچ (بوسنی و هرزگوین)


- جان کارلو گونسالس (کاستاریکا)


- آدمیر مهمدی (سوئیس)


- ایوان پرسیچ (کرواسی)



لازم به یادآوری است که تحقیقات قدس آنلاین دررابطه با پولادی به این نقطه رسید که احتمالا او به تیمی از لیگ انگلستان خواهد پیوست.

۱۳۹۳/۴/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...