نسخه چاپی

«احد مشكی» بازداشت شد

رییس كلانتری 152 خانی‌آباد نو از دستگیری مواد فروشی خبر داد كه برای امرار معاش خود، سرقت می‌كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رییس کلانتری 152 خانی‌آباد نو از دستگیری مواد فروشی خبر داد که برای امرار معاش خود، سرقت می‌کرد.

سرهنگ امید بهمنیاری در گفت‌وگویی، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر فعالیت‌های مجرمانه یک سارق زورگیر به نام احد (معروف به احد مشکی) در سطح منطقه خانی‌آباد نو رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که این فرد با حضور در میدان‌های مختلف به خصوص در میدان تره‌بار مرکزی اقدام به چندین فقره سرقت به عنف از شهروندان کرده است، گفت: ماموران دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند و سرانجام محل اختفای احد مشکی در حاشیه شهرک شریعتی شناسایی شد که ماموران به صورت نامحسوس کمین زده و پس از مدتی احد به همراه دوستش مراد از یکی از خانه‌ها بیرون و سوار بر موتور سیکلت پلاک مخدوشی شد.

رییس کلانتری 152 خانی‌آباد نو با بیان اینکه ماموران با خودروی گشت کلانتری مسیر وی را بسته و احد را مجبور به توقف می‌کنند، گفت: متهم موتور را بر روی خودروی انداخته و فرار می‌کند که ماموران ضمن تعقیب و گریز وی، پس از طی مسیری با رعایت صحیح قانون به کارگیری سلاح پس از سه بار اعلام ایست و بی‌توجهی متهم، اقدام شلیک به یک تیر هوایی کرده و پس از بی‌توجهی دوباره متهم، یک تیر به پای چپ متهم شلیک کرده که گلوله به پشت زانوی وی برخورد و گلوله از پای وی عبور می‌کند. اما متهم باز هم به فرار اصرار داشت و این بار به داخل خانه‌ای که در آن باز بود متواری می‌شود اما اهالی منزل از ورود وی ممانعت کرده و ماموران با کمک اهالی منزل، احد را از داخل خانه خارج و زمین‌گیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه بدن متهم از قبل دارای سوختگی شدیدی بوده است، گفت: طبق اعترافات خود متهم، سوختگی ایجاد شده در نتیجه انفجار لابراتور شیشه در منزل دوستش بوده است که در بازجویی‌های بیشتر نیز مشخص شد که احد مشکی ضمن آنکه اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند، معتاد به هروئین نیز است و برای امرار معاش اقدام به سرقت به عنف می‌کند که در لحظه دستگیری نیز یک قبضه سلاح نامتعارف نیز از وی کشف شد.

به گفته رییس کلانتری 152 خانی‌آباد نو، با حضور شاکیان پرونده، متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

۱۳۹۳/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...