نسخه چاپی

آندو تاكتیك استقلال را به هم ریخت

استقلال در تمام بازی‌های تداركاتی پیش فصل خود در اردوی تركیه از سیستم پایه 3-3-4 سود برد، سیستمی كه امیر قلعه‌نویی از آن به عنوان پلان اصلی برنامه‌های تاكتیكی‌اش برای لیگ چهاردهم نام برده بود.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، اما در این بین ماندن آندرانیک تیموریان در استقلال و تمدید قراردادش تمام برنامه‌ها و معادلات کادرفنی و سرمربی این تیم را تغییر داد چون با حضور امید ابراهیمی و آندرانیک تیموریان استقلال دو هافبک دفاعی جنگنده و سرشناس در اختیار دارد که نمی‌تواند هیچ‌کدام را روی نیمکت بنشاند از همین‌رو از اردوی استقلال خبر می‌رسد قلعه‌نویی تصمیم گرفته به جای پلان A از این به بعد روی پلان B که از سیستم پایه 1-3-2-4 تشکیل شده در برنامه‌های تمرینی‌اش استفاده کند تا استقلال با این روش برای لیگ چهاردهم آماده شود. امیر در حالی این تصمیم را گرفته که استقلال فرصت خوبی نصیبش شده تا در تورنمنت جام شهدا این پلان را امتحان کند تا از ضعف‌های احتمالی خود با خبر شده و در فاصله 10 روز تا آغاز فصل جدید معایبش را از بین ببرد.

با نگاهی به لیست بازیکنان این فصل می‌توان پی برد قلعه‌نویی برخلاف فصول گذشته این بار منطقی‌تر تیم خود را بست تا جایی که حالا استقلالی‌ها در هر پست از دو بازیکن در یک سطح سود می‌برند ضمن اینکه در مواقع لزوم از این قابلیت برخوردار هستند که آرایش تیمی خود را در زمین تغییر بدهند. در پلان B مد نظر قلعه‌نویی با سیستم 1-3-2-4 استقلال احتمالاً با این ترکیب به مصاف رقبایش خواهد رفت.

۱۳۹۳/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...