نسخه چاپی

رونالدو: می‌خواهم تا ۷ سال دیگر بازی كنم

ستاره پرتغالی رئال مادرید تاكید كرد كه هنوز به زمان بازنشستگی‌اش فكر نكرده است چون چشم به كسب افتخارات بیشتری دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کریستیانو رونالدو که برای شرکت در یک مراسم تبلیغاتی به توکیو سفر کرده، گفت: می‌خواهم شش یا هفت فصل دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کنم. من واقعاً روی فوتبال تمرکز دارم و اکنون مصدومیتم نیز برطرف شده است. احساس بسیار خوبی دارم و می‌خواهم کارم را از سر بگیرم و تا پایان فصل فرم خوبی که دارم را حفظ کنم.

کاپیتان تیم ملی پرتغال با تاکید بر انگیزه‌اش جهت کسب جام‌های بیشتری برای رئال مادرید و رقم زدن فصل درخشان‌‌تر از فصل گذشته که در آن لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را کسب کرد،‌ گفت: فصل گذشته حیرت‌آور بود اما می‌دانیم که در فصل پیش‌رو می‌توانیم پنج یا شش قهرمانی کسب کنیم که اگر این اتفاق رخ دهد عالی می‌شود.

رونالدوی ۲۹ ساله افزود: در فصل جدید مانند تمام سال‌های گذشته تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا به تیمم کمک کنم. سعی می‌کنم گل بزنم تا با این گل‌ها به رقم زدن قهرمانی تیم در جام‌های مختلف کمک کنم.

رونالدو مانند دیگر ملی‌پوشان رئال مادرید که در جام جهانی حضور داشتند با سایر کهکشانی‌ها به اردوی پیش فصل آمریکا سفر نکرده اما گفته می‌شود ۴مرداد در این اردو حضور پیدا خواهد کرد.

۱۳۹۳/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...