نسخه چاپی

تقدیر فدراسیون فوتبال از علی كریمی

دبیركل فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه این فدراسیون در نظر دارد از علی كریمی تقدیر كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهدی محمد نبی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از تلاش های علی کریمی برای فوتبال ایران گفت: وی از بزرگان فوتبال ایران محسوب می شود و بسیاری از اهالی فوتبال و سایر رشته های ورزشی از منش و اخلاق حرفه ای کریمی تقدیر کرده اند. این بازیکن بزرگ کشورمان که افتخارات زیادی را برای فوتبال ایران کسب کرد می تواند نمونه ای بارز و الگویی حرفه ای برای بازیکنان جوان فوتبال ایران باشد.

وی افزود: علی کریمی نه به خاطر حضورش در باشگاه های پرطرفدار بایرن مونیخ و شالکه آلمان و پرسپولیس تراکتورسازی و کسب عناوین مختلف بین المللی مانند آقای گلی در جام ملت های آسیا و بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۰۴ و بازی خوب و مهارنشدنی اش که به واسطه رفتار و منش پهلوانی اش باید مورد تقدیر قرار گیرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: این بازیکن ارزنده کشورمان همیشه خود را سرباز تیم ملی می دانست و هر زمان که به تیم ملی دعوت می شد با تمام وجود تلاش می کرد و هر زمان هم که به تیم ملی دعوت نمی شد عنوان می کرد که سرباز وطن است و همه بازیکنان تیم ملی را حمایت می کرد و به آنها انگیزه بسیار خوبی می داد.

نبی تصریح کرد: علی کریمی همانطور که در دوران بازیکنی خود توانسته بود جزو بهترین ها باشد و عملکرد شایان توجهی در همه رده های ملی و باشگاهی داشت، قطعا حالا که تصمیم گرفته این دوران خود را به پایان برساند، می تواند در کسوت یک مربی خوب و شایسته در کنار فوتبال کشور باشد و بازهم تجربیات خوب خود را در اختیار فوتبال قرار دهد.

وی در پایان گفت: رئیس فدراسیون نیز، شخصا طی تقدیرنامه ای از زحمات وی قدردانی کرده و در آینده نزدیک و طی مراسمی که تدارک خواهیم دید از تلاش ها و خدمات این بازیکن ارزنده کشورمان به نحو شایسته تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

۱۳۹۳/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...