نسخه چاپی

واكنش رویانیان به خداحافظی كریمی

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ كدورتی با كریمی ندارم چون مشكل من با او پدر و پسری بود و حل شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد رویانیان در واکنش به خداحافظی علی کریمی اظهار داشت: کریمی فوتبالیستی شایسته و پرافتخار برای فوتبال این مملکت در عرصه‌های بین‌المللی و باشگاه پرسپولیس در عرصه‌های داخلی بود. من چه آن زمانی که به فوتبال نیامده بودم و یا زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بودم کریمی را قلباً دوست داشتم و برای او همیشه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی افزود: اگر با او اختلاف نظری داشتم پدر و پسری همه چیز را تمام کردیم و هیچ وقت دلم از کریمی نگرفته بود چون به نظر من فوتبال ایران باید به کریمی احترام بگذارد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که چرا برخی اوقات با او مشکلات بزرگی در پرسپولیس داشتید، گفت: فوتبال است و هزار اتفاق، اما من به کریمی علاقه خاصی داشتم و همین جا هم به او اعلام می‌کنم که زحماتش برای فوتبال ایران هیچ وقت از چشم مردم نادیده گرفته نمی‌شود. حیف است تجارب گرانبهای شماره هشت دوست‌داشتنی و رک و راست را کنار گذاشته و از او استفاده نکنیم، به نظرم باید به امثال کریمی بیشتر توجه کنیم و اگر اختلاف‌نظری داشتیم باز هم می‌گویم او تصور کند که پدرش از او ایراد می‌گرفت و من هم او را مانند یک فرزند می‌دیدم. برای کریمی همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.

۱۳۹۳/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...