نسخه چاپی

حضور مراجع تقلید و علما در راهپیمایی روز جهانی قدس

مراجع تقلید و علما ضمن قدردانی از حضور پرشور و خروش مردم در روز جهانی قدس تاكید كردند این راهپیمایی به مستكبران نشان می دهد كه امروز همه مردم بیدار شدند وهمه دیگر می دانند نقشه های استكباری ازجمله حقوق بشر همه دروغ است.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، آیت الله نوری همدانی در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرمقدس قم گفت: دفاع نابخردانه و وقیحانه غرب از جنایات صهیونیستها چهره آنها را بیشتر آشکار کرد.

این مرجع تقلید شیعیان ضمن قدردانی از حضور پرشور و خروش مردم در این راهپیمایی افزود: این راهپیمایی به مستکبران نشان می دهد که امروز همه مردم بیدار شدند و همه دیگرمی دانند نقشه های استکباری از جمله حقوق بشر همه دروغ است.

آیت الله نوری همدانی گفت : همانگونه که امام راحل گفتند این رژیم غاصب فاجعه برای بشریت و اسلام است و باید نابود شود، آزادیخواهان جهان باید ارتباط خود را با این رژیم غاصب قطع کنندو کالاهای آنرا تحریم کنند تا قدم به قدم این غده سرطانی که ضعیف شده است نابود شود.

وی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین افزود : مردم مجاهد و مبارز فلسطین بدانند مقاومت آنها جهاد در راه خداست و ماهم در کنار آنها ایستاده ایم تا این غده سرطانی به زودی نابود شود.

آیت الله مکارم شیرازی در جمع راهپیمایان روز قدس قم گفت: عامل اصلی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در غزه است.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: امروز اسرائیل در دنیا منزوی است و افکار عمومی مردم دنیا برضد آن تحریک شده است و فقط سردمداران اروپا و آمریکا هستند که بی شرمانه از آن دفاع می کنند .

وی گفت: رژیم صهیونیستی از هر زمان رسواتر و طرفدارانش بی آبروتر و اگر خدا بخواهد مقدمات محو و نابودی آن فراهم شده است.

آیت الله جوادی آملی در راهپیمایی روز قدس ، در جمع مردم شهرستان دماوند حاضر شد.

وی با حضور در این راهپیمایی باشکوه ، جنایات رژیم صهیونستی را بر مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین ، محکوم کرد.

آیت الله امینی امروز در جمع راهپیمایان قمی در مراسم روز جهانی قدس شرکت کرد.

آیت الله امینی در این مراسم با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی نهایت شرارت خودش را به خرج داده است ، افزود: در حالی که اسراییل از زمین و هوا و دریا به مردم بی پناه غزه حمله کرده و در منظر مدعیان حقوق بشر از سلاح های شیمیایی استفاده می کند ، این مدعیان سکوت اختیار کرده اند و هیچ فکری به حال جوانان ، نوجوانان و اطفالی که در این میان کشته می شوند نکرده و دفاع نمی کنند.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه کشتار در غزه برای جامعه بشریت ننگ است ، گفت: مایه تاسف است که مساجد و خانه های مردم غزه را تخریب می کنند و هم اکنون صدها کودک در بیمارستانها دارو ندارند ، دادرس و فریادرسی جز خدا ندارند.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حرکتی که می کنیم ومردم و مسلمانان جهان انجام میدهند ، مرهمی است بر زخم این بیچارگان تا خداوند متعال از راهی کمک کند و رژیم منحوس اسرائیل را نابود کند ،ان شاءالله امیدواریم.

۱۳۹۳/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...