نسخه چاپی

دنیا باید تكلیف خود را با رژیم صهیونیستی مشخص كند

عضو ستاد یاری فلسطین گفت كه دنیا باید تكلیف خود را با رژیم صهیونیستی مشخص كند.

به گزارش نما به نقل از فارس ، مجتبی رحیمی عضو ستاد یاری فلسطین عصر امروز یکشنبه با حضور در تجمع اعتراض‌آمیز مقابل سفارت فرانسه که به دلیل حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز آمده‌ایم تا صدای اعتراض خود را به گوش آزادگان در فرانسه و دیگر کشورهای دنیا برسانیم.

وی افزود: آزادگان دنیا امروز مخالف استانداردهای دوگانه هستند و دنیا باید تکلیف خود را با رژیم صهیونیستی مشخص کند.

عضو ستاد یاری فلسطین تاکید کرد: اگر کشور فرانسه با رژیم صهیونیستی همسو باشد ما هیچ مانعی نمی‌بینیم که مرگ بر فرانسه سر ندهیم چراکه مرگ بر فرانسه روی دیگر مرگ بر اسرائیل و آمریکا است.

رحیمی با بیان اینکه ما از دستگاه دیپلماسی خود تحرکات بیشتری انتظار داریم، گفت: نباید بحث انرژی هسته‌ای و مذاکرات سبب خفه شدن صدای آزادگان جهان شود.

وی اضافه کرد: دفاع از مظلوم عزت امروز ما در مذاکرات خواهد بود بنابراین نباید در موضع‌گیری علیه فرانسه کوتاهی کنیم بلکه باید همه علیه دورویی‌های این کشور شعار اعتراض سر دهیم نه اینکه امروز جلوی ما را بگیرند و بگویند حق ندارید جلوی سفارت بایستید چرا که این رفتار یک دولت انقلابی نیست.

وی در پایان اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی باید پس از این تجمع اعتراض‌آمیز سفیر فرانسه را بازخواست و از ابزارهای سیاسی خود استفاده کند.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...