نسخه چاپی

انفجار خودروی بمب گذاری شده در حمص

بر اثر انفجار یك خودروی بمب گذاری شده در منطقه الارمن واقع در شهر حمص هفت شهروند سوری كشته و ۲۱ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش نما ، شبکه العالم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" نوشت: تروریست‌ها یک خودرو را در خیابان اصلی منطقه الارمن که منطقه پر تردد خودروها و محل عبور و مرور عابران است، منفجر کردند.

این انفجار تروریستی به شهادت هفت شهروند و زخمی شدن ۲۱ نفر منجر شد که حال برخی از زخمی ها وخیم است؛ همچنین خسارت های زیادی به اموال، منازل، اماکن تجاری و خودروهای شهروندان این شهرک وارد کرد.

"طلال البرازی" استاندار حمص، این انفجار را اقدام تروریستی بزدلانه ای توصیف کرد که به شهادت و مجروح شدن شهروندان بی گناه منجر شده است.

وی تاکید کرد: این اقدامات تروریستی در پایداری مردم سوریه در برابر تروریست ها هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد بلکه همبستگی آنان را با ارتش سوریه در خصوص سرکوب تروریست ها و از بین بردن دشمنان ملت بیشتر می کند.

از سوی دیگر دو شهروند دیگر سوری نیز به دنبال حملات راکتی منطقه الزهرا واقع در حمص زخمی شدند، یک منبع در این استان گفت: تروریستها دو راکت شلیک کردند که یکی به منزل یک شهروند نزدیک مسجد علی بن ابیطالب (ع) در حمص اصابت و دو شهروند را مجروح کرد و راکت دیگر به مدرسه محسن عباس اصابت کرد اما تلفات جانی در برنداشت.

۱۳۹۳/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...