نسخه چاپی

القدس العربی: آیت الله خامنه‌ای خواستار مسلح كردن فلسطینیان شد

پایگاه خبری القدس العربی همزمان با بسیاری از رسانه‌های جهان سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در خصوص جنگ غزه را به طور كامل بازتاب داد.

پایگاه خبری عرب زبان القدس العربی نیز به بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنگ غزه پرداخته و در مطلبی با تیتر، "(آیت الله) خامنه‌ای دعوت به مسلح کردن فلسطینیان می‌کند"، می‌نویسد: رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید علی خامنه‌ای اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه با عبارت سگ هار توصیف کرده و از مسلمانان جهان خواسته است تا فلسطینیان را برای دست‌یافتن به توانایی مواجهه با کشتار دسته‌جمعی مسلح کنند.

القدس العربی در ادامه به نقل از امام خامنه‌ای می‌نویسد: این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشی به آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است

القدس العربی در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مردم بی گناه در معرض حملات شبانه روزی هستند و با حداقل امکاناتی که در اختیار دارند از خود دفاع می کنند، و اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند آنها را از همین امکانات نیز محروم کنند... تا دشمن صهیونیست هر زمان که اراده کرد بتواند فلسطین را در هم بکوبد و فلسطینی ها نیز امکان دفاع نداشته باشند.

امام خامنه‌ای در پایان خطبه ها تأکید کردند: بر خلاف نظر و تلاش حامیان رژیم کودک کش صهیونیست، همه دنیا از جمله دنیای اسلام موظف است هر چه می تواند به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.

۱۳۹۳/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...