نسخه چاپی

ارتش صهیونیستی بامداد امروز جنایت هولناك جدیدی را در جبالیا مرتكب شد

ارتش رژیم كودك كش صهیونیستی بامداد امروز در جنایت وحشیانه جدیدی یكی دیگر از مدارس وابسته به سازمان ملل متحد در شمال جبالیا در نوار غزه را كه آوارگان فلسطینی در آن اسكان داده شده‌اند؛ هدف حمله توپخانه ای قرار داد كه 20 نفر در این قتل عام شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی بامداد امروز در جنایت وحشیانه جدیدی یکی دیگر از مدارس وابسته به سازمان ملل متحد در شمال جبالیا در نوار غزه را که آوارگان فلسطینی در آن اسکان داده شده‌اند؛ هدف حمله توپخانه ای قرار داد که 20 نفر در این قتل عام شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، شاهدان گفتند ارتش صهیونیستی این جنایت را با حملات توپخانه ای ساعت چهار بامداد به وقت محلی به اردوگاه جبالیا و شمال نوار غزه مرتکب شد و هر دقیقه یک گلوله توپ شلیک کرد.
نیمه شب نیز پنج فلسطینی از اعضای خانواده اسطل شهید شدند.
ارتش صهیونیستی اندکی پس از نیمه شب مناطق مسکونی را هدف آتشبار خود قرار داد.
ارتش اشغالگر قتل عام جدیدی را با حملات بی هدف به خانه‌های فلسطینیان به جبالیا در شمال غزه مرتکب شده است.
دو فلسطینی نیز در حمله هوایی به خانه ای در رفح در جنوب نوار غزه شهید شدند.
پیکرهای چهار شهید از جمله یک کودک از خاندان زغیر از زیر آوار بیرون آورده شد . این افراد در حمله توپخانه ای ارتش صهیونیستی به رفح شهید شده بودند.
عماد عید خبرنگار المنار در غزه گفت : حملات گسترده توپخانه ای ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف ادامه دارد و مدرسه ابو حسین وابسته به آنروا در اطراف اردوگاه شاطیء هدف قرار گرفت و یک گلوله توپ به داخل یکی از کلاسهای مدرسه اصابت کرد که بر اثر آن سیزده کودک شهید شدند.

۱۳۹۳/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...