نسخه چاپی

شیوه داعش برای جذب دختران و پسران

" شاكر وهیب " یكی از اعضای ارشد داعش است كه ابوبكر البغدادی سركرده این گروه تروریستی و تكفیری وی را به علت داشتن چهره و قد نسبتاً متناسب به سمت سخنگویی خود تعیین كرده است تا پسران و دختران را به این گروه جذب كند.

به گزارش نما، سایت های اینترنتی متعلق به گروه های مسلح تکفیری نیز با تأیید این خبر اعلام کردند که شاکر هر بار لباس جدید با رنگ متفاوت می پوشد.

آخرین فیلمی که از شاکر وهیب منتشر شده است، نشان می دهد که او با چند تروریست عرب در خانه اثیل النجیفی استاندار نینوا جمع شده اند و با هم آواز می خوانند و شاکر روی چیزی شبیه سکو نشسته است و کلاهی شبیه کلاه " چه گوارا " انقلابی آرژانتینی روی سرش گذاشته و رفتارهایی شبیه رفتارهای بازیگران هالیوودی از خود نشان می دهد تا خود را جذاب جلوه دهد.

اطلاعات موجود نشان می دهد که شاکر وهیب فرمانده نظامی نیست و در درگیری ها مشارکت نمی کند بلکه مسوول امور هماهنگی داعش است و هم اکنون به عنوان سخنگوی این گروه تعیین شده است تا افراد جدید به خصوص پسران و دختران را به گروه خود جذب کند.

اطلاعات دیگر نیز نشان می دهد که شاکر وهیب فرمانده گروهی به نام " شیران بیابان " با مسوولیت حفاظت از ابوبکر البغدادی است. مأموریت هایی نیز در استان الانبار به وی موکول شده بود و مدتی هم به عنوان والی الانبار تعیین شد.

داعش قبلاً از کشته شدن شاکر وهیب در حمله هوایی ارتش عراق به استان الانبار خبر داد ولی بعداً این خبر را تکذیب و تصاویر جدید وی را منتشر کرد.

شاکر پیوسته از منطقه ای به منطقه دیگر منتقل می شود و تصاویر مختلفی درباره حضور وی در جنوب عراق ، استان دیاله و شهر موصل منتشر شده است.
منبع: العالم

۱۳۹۳/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...