نسخه چاپی

تونل‌هایی بلای جان صهیونیست‌ها

عکس خبري -تونل‌هايي بلاي جان صهيونيست‌ها

وقتی اسرائیلی‌ها ۲۵ روز پیش نبرد همه‌جانبه خود علیه مناطق مختلف نوار غزه را آغاز كردند، شاید تصورشان این بود كه با كمترین خسارت بتوانند به اهداف مورد نظر خود برسند، اما از روزی كه صهیونیست‌ها نبرد زمینی علیه غزه را شروع كردند، اوضاع تا حدودی فرق كرد. پس از آن بود كه اخبار متعددی در مورد میزان كشته‌های اسرائیل در رسانه‌ها مخابره شد.

به گزارش نما به نقل از جام جم، اگرچه صهیونیست ها از اعلام دقیق کشته شدگان خود طفره می روند، اما خودشان بر یک موضوع تاکید دارند.

آنها طی این مدت همواره از تونل هایی می نالند که نیروهای مقاومت از طریق آن ضربات سهمگینی را به صهیونیست ها وارد کرده اند.

حال این تونل ها هم جان سربازان صهیونیست را به خطر انداخته و هم باعث ترس و وحشت فراوان اسرائیلی های ساکن در اراضی اشغالی شده است. یک نمونه از آن را گزارشکر شبکه خبری فرانس ۲۴ گزارش کرد.

به گفته وی، شلیک موشک های مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین تهدیدی همیشگی شده و خشم مردم این مناطق را برانگیخته است، اما هراس این مردم از نفوذ نیروهای حماس از طریق تونل ها با هراس از راکت های شلیک شده قابل قیاس نیست.

رعب و وحشت مقام های صهیونیست از این تونل ها را نیز می توان در سخنان چند روز گذشته آنها بدرستی مشاهده کرد.

نمونه اش سخنان روز پنجشنبه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است. وی در سخنانی که حاکی از خطر این تونل ها برای اسرائیلی ها بود، گفت: ارتش این رژیم به عملیات خود برای تخریب تونل های حماس با یا بدون آتش بس ادامه خواهد داد.

اخیرا صهیونیست ها تصاویر یکی از همین تونل ها را منتشر کرده اند. مشخصات و مختصات این تونل ها از توانایی و قدرت نیروهای مقاومت در مقابله با دشمن حکایت دارد.

آن طور که خود اسرائیلی ها می گویند، این تونل به طول دو کیلومتر در پشت مواضع نیروهای اسرائیلی، برای حمله به آنها احداث شده است. در این تونل برای تماس های تلفنی و نیز تامین روشنایی لازم، سیم کشی شده و ریل کوچکی نیز برای تسهیل تردد و حمل سلاح تعبیه شده بود. قدرت این تونل ها زمانی مشخص شد که خود صهیونیست ها اذعان داشتند بیش از نیمی از ۶۰ سرباز کشته شده آنها، به واسطه همین تونل ها کشته شده اند.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...