نسخه چاپی

سخت گیری دستگاه قضا برای پرونده مهدی هاشمی

دبیر فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: قوه قضائیه در بررسی پرونده مهدی هاشمی اجازه نمی‌دهد افرادی از بیرون برای آن تعیین تكلیف كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حفظ استقلال قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، گفت: دستگاه قضا از سایر قوا مستقل است و دخالت قوای مقننه و مجریه در امور قوه قضائیه نه شرعاً، نه قانوناً و نه عرفاً صحیح است زیرا زیر سؤال رفتن استقلال هر یک از قوا آسیب‌هایی را متوجه نظام خواهد کرد.

وی افزود: پرونده مهدی هاشمی موضوعی است که همگان آن را دنبال می‌کنند و قاضی این پرونده هیچگاه نمی‌تواند به اعمال نظر اشخاص در جریان رسیدگی به پرونده بپردازد.

دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: در دادگاه غلامحسین کرباسچی (شهردار اسبق تهران) و دادگاه مه‌آفرید خسروی نشان داده شد که قوه قضائیه مستقل است و به جریانات سیاسی ارتباطی ندارد.

قاضی‌پور همچنین خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌ها مصالح نظام را در نظر می‌گیرد و اجازه ندهد برخی افراد از بیرون برای آن تصمیم بگیرند، در مورد پرونده مهدی هاشمی نیز اجازه داده نخواهد شد تا افرادی از بیرون بر له یا علیه شاکیان و یا متهمین تأثیراتی را داشته باشند.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...