نسخه چاپی

گزارش‌های امنیتی از ورود«داعش»به لبنان

گزارش‌های امنیتی از ورود عناصر گروهك تروریستی «داعش» به لبنان از روز ۲۰ رمضان حكایت دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، گزارش‌های امنیتی از ورود عناصر گروهک تروریستی «داعش» به لبنان از روز ۲۰ رمضان حکایت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جریان «ملی آزاد» لبنان از یک سند امنیتی پرده برداشت که نشان می‌دهد شماری از عناصر گروهک تروریستی «داعش» از روز بیستم ماه مبارک رمضان وارد لبنان شده و دستگاه‌های امنیتی این کشور تلاش‌های خود را برای برقراری امنیت و دستگیری آنها آغاز کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، یک بیانیه‌ به امضای «ابو قتاده» سرکرده انتصابی داعش در شمال لبنان اخیر منتشر شده که تاکید می‌کند که عناصر داعش وارد لبنان شده و از دهم ماه میلادی جاری عملیات خود را در همه مناطق لبنان آغاز می‌کنند. بیانیه مذکور هدف از اجرای عملیات در لبنان را برپایی قوانین شریعت الهی می‌نامد.

یک منبع امنیتی تاکید کرد که از سرویس‌های امنیتی لبنان خواسته شد که بر اساس اطلاعات موجود در این سند اطلاعاتی، تدابیر امنیتی لازم را اتخاذ کرده و عملیات خود را در این زمینه آغاز کنند.

چندی پیش در برخی تجمعات شهر طرابلس واقع در شمال لبنان، چند پرچم گروهک تروریستی «داعش»‌ بالا برده شده بود.

از طرفی دیگر گروهک مجازی موسوم به «احرار السنه بعلبک» در صفحه رسمی در شبکه اجتماعی «توئیتر» مدعی شد که عناصری را در داخل لبنان به کار گرفته است.

برخی از منابع آگاه لبنانی علت اصلی لغو همه جشن‌های رسمی این کشور در روز ملی ارتش را تهدیدات امنیتی اعلام کردند. دیروز (جمعه) مصادف با روز ملی ارتش لبنان بود.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...