نسخه چاپی

تصادف مرگبار اتوبوس و پراید در اتوبان قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ سه تن در پی تصادف یك دستگاه اتوبوس با پراید در اتوبان قم خبر داد.

به گزارش نما، سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: مرکز فوریت‌های 125 آتش نشانی تهران در ساعت 7:50 صبح امروز از یک مورد حادثه رانندگی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران – قم بعد از عوارضی باخبر شد و به دنبال آن ایستگاه 50 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل، گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که تصادف شدیدی میان یک دستگاه اتوبوس با سواری پراید رخ داده و شدت آن به حدی است که پراید به شانه خاکی بزرگراه پرتاب شده است.

ملکی با اشاره به محبوس شدن پنج سرنشین پراید درون کابین گفت: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق خودرو و جریان سوخت اقدام به برش کابین پراید کرده و پنج سرنشین را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تحویل پنج حادثه دیده به عوامل اورژانس گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ راننده 50 ساله و دو خانم 25 ساله را تایید کردند. همچنین یک خانم 45 ساله و پسر بچه‌ هفت ساله را در حالی که شدیدا دچار آسیب دیدگی شده بود به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 8:30 به عملیات خود خاتمه دادند.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...