نسخه چاپی

پیغام دایی برای بمب نقل و انتقالات؛ بیا پرسپولیس!

در حالی كه خلا یك هافبك طراح در جمع سرخوشان احساس می شود، سرمربی پرسپولیس در اندیشه جذب آقای گل فصل پیش است.

به گزارش نما، علی دایی در عین اینکه سعی می‌کند به مهاجمان ناکام تیمش روحیه بدهد، در دل به بازگرداندن کریم انصاری فرد به پرسپولیس هم فکر می‌کند. این فکر اول بار بعد از باخت به فولاد به ذهن دایی خطور کرد و تنها چند روز بعد، برای اجرای آن دست به کار شد.



دایی از طریق برادرش حضور در پرسپولیس را به انصاری فرد پیشنهاد داد و حالا هم منتظر پاسخ او است. انصاری فرد این بار پیشنهاد پرسپولیس را جدی گرفت و آسوده خاطر است که اگر در اروپا تیم پیدا نکرد، پرسپولیسی هست که همیشه برای جذب بازیکن حرص بزند.



این در حالی است که کارشناسان معتقدند خط هافبک پرسپولیس خالی است و دایی باید پیش از انصاری فرد در اندیشه جذب یک هافبک دفاعی و یک هافبک طراح باشد. آیا انصاری فرد می‌تواند بدون حتی یک موقعیت برای پرسپولیس گل بزند که رضا نوروزی، محمد عباس‌زاده و بقیه نمی‌توانند؟



آخرین خبر درباره این بازیکن پیشنهادی بود که می‌گفتند باشگاه تنریف اسپانیا برایش فرستاده و در جذب این بازیکن مصمم است. دیروز هم خبر رسید که انصاری فرد برای مذاکره به اسپانیا رفته اما نفهمیدیم کدام باشگاه برایش دعوتنامه فرستاده بوده چرا که حالا دیگر تنریف هم مشتری او نیست.



درست چند ساعت بعد از سفر انصاری‌فرد بود که سایت اسپانیایی DeporPress مدعی شد که تنریف از جذب این بازیکن صرف‌نظر کرده است.

۱۳۹۳/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...