نسخه چاپی

كی‌روش: برنده جلسه امروز كفاشیان بود

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در مورد قرارداد صحبت نمی كنم چون شخصی است، اما باید بگویم برنده جلسه امروز كفاشیان بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش پس از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران گفت:‌ به تمام دوستان حاضر خسته‌نباشید و خوشامد می‌‌گویم مهمترین هدف ما این بود که جلسه‌ای را برگزار کنیم تا تمام سوءتفاهماتی که در هفته‌های گذشته با آن روبرو بودیم را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به آنالیزها و بررسی‌هایی که داشتیم امروز به نتیجه بسیار خوبی رسیدیم در نتیجه کفاشیان و من تمام مسائل را بررسی کرده و به توافق رسیدیم. شخصاً از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر اینکه بار دیگر این فرصت را به من داد که در خدمت تیم ملی ایران باشم تشکر می‌کنم و با خدمتم می‌خواهم از مردم ایران به خاطر حمایتی که از من و تیم ملی ایران داشتند قدردانی کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه تنها مسائل کوچک اداری باقی مانده است که امیدواریم تا یکشنبه پشت سر گذاشته شود، گفت:‌فکر می‌کنم توافق ما در یکشنبه نهایی شود و می‌‌گویم که الان دیگر زمان کار کردن است.

کارلوس کی‌روش در خصوص زمان قراردادش با تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف اصلی فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه همکاری تا جام جهانی 2018 روسیه بود البته جام ملت‌های آسیا را هم پیش رو داریم اما هدف اصلی ما حضور در جام جهانی روسیه خواهد بود. مطلبی که کفاشیان از من خواست صعود به جام جهانی بعدی بود از همین حالا باید آماده شویم و از جام ملت‌های آسیا آماده‌سازی را برای جام جهانی بعدی آغاز خواهیم کرد. هدف اصلی ما روسیه 2018 خواهد بود و این هدف را از همین امروز دنبال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم تمام شما از من شناخت دارید و می‌دانید که همیشه می‌خواهم برنده بازی بعدی و آینده باشم. از همین الان برنامه خواهیم داشت و مسائل را در نظر خواهیم گرفت چون همیشه می خواهم برنده بازی آینده باشم.

کی‌روش ادامه داد: امروز در مورد مسائل کلی به توافق رسیدیم و در صحبت‌های کامل و مفصل ما در مورد مسائل جزئی حرفی نشد البته درخواست فدراسیون فوتبال این است که همیشه دو دستیار ایرانی مانند گذشته در کنار تیم به خاطر مسائل آموزشی حضور داشته باشند مانند زمانی که مارکار و نمازی در کنار تیم بودند. البته هیچ مطلبی به صورت جزئی صحبت و بررسی نشد و در هفته‌های آینده در این باره صحبت خواهیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر همان برنامه‌ای را که به فدراسیون فوتبال ارائه کرده بودم در حال انجام است و طبق همان برنامه با فدراسیون رو به جلو حرکت می‌‌کنیم. مطلبی که تأکید دارم این است که مأموریت بعدی ما در جام ملت‌های استرالیا سخت‌تر از جام جهانی خواهد بود باید اشاره کنم رقبای محلی ما، امارات، قطر و بحرین پیش از موفقیت در جام ملت ها به شکست ایران فکر می‌کنند.

کی‌روش تصریح کرد: همه شما شناخت کافی روی من دارید از این به بعد هم تمرکز من برای آماده‌سازی تیم ملی خواهد بود. احتمال اینکه داوران تصمیمات اشتباهی بگیرند که مانند جام جهانی به ضرر ما باشد وجود دارد اما دیگر از داور صرف خبری نیست فقط یک راهکار دارند و آن این است که بهتر آماده شویم. اگر آماده‌سازی پیش از جام جهانی برزیل خوب بود سعی کنیم بهتر آماده شویم.

وی در مورد شرایط قراردادش خاطرنشان کرد: در این مورد صحبتی نمی‌کنم چون شخصی است البته باید بگویم که امروز به موضوعی در ایران پی بردم که پیش از این نمی‌دانستم آن هم این است که کفاشیان یک مذاکره‌کننده سختگیر است.

کی‌روش ادامه داد: وی حساسیت زیادی روی قرارداد داشت و باید اعلام کنم که برنده جلسه امروز کفاشیان بود و دیگر نمی‌خواهم تنها با وی مذاکره کنم.

۱۳۹۳/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...