نسخه چاپی

3500 طرح نیمه تمام ورزشی در كشور وجود دارد

به گفته معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان حدود 3500 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح كشور وجود دارد كه بخش عمده آنها بلاتكلیف باقی مانده اند كه نمی دانیم چگونه آنها را به سرانجام برسانیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالحمید احمدي روز گذشته در دیدار با استاندار کرمان افزود: اگر همه اعتبارات این بخش را نیز برای اتمام طرح های نیمه تمام اختصاص دهیم، اتمام این طرح ها سال ها طول می کشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح های بی شماری طی سال ها در کشور آغاز شده و بخش عمده آنها بلاتکلیف باقی مانده اند که نمی دانیم چگونه آنها را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: تلاش می کنیم طرح های نیمه تمام را پشتیبانی کنیم تا به اتمام برسند و یکی از پتانسیل های موجود در این حوزه استفاده از کمک های خیران ورزشی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان، یکی از مشکلات عمده در حوزه مدیریت را تشخیص راه از بیراه ذکر و بیان کرد: تقریبا طی سال های گذشته مدیران تلاش کرده اند که کار کنند اما اینکه این کارها در مسیر صحیح قرار داشته یا خیر، باید بررسی شود.

احمدی با اشاره به رویکرد عدالت محور و متوازن وزارت ورزش و جوانان در دوران جاری، عنوان کرد: براساس این رویکرد تلاش می شود مسوولیت اصلی وزارت ورزش و جوانان را در تمامی بخش ها به صورت متوازن و براساس یک برنامه مشخص دنبال و به دور از جنجال ها حرکت کنیم.

وی گفت: براساس رویکرد برنامه محور مبتنی بر توسعه متوازن و پایدار وزارت ورزش و جوانان، استان ها مبنای توسعه هستند و تلاش می شود با کمک و استفاده از ظرفیت استان ها، شاخص های ورزشی را در هر منطقه ارتقا دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: وظیفه خود می دانیم با تخصیص حداکثری به استان ها، کمک کنیم تا از وضعیت موجود فاصله گرفته و ارتقا یابند.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم با افق مشخص و استفاده از منابع استانی و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم به شاخص های مد نظر استان دست یابیم.

وی ادامه داد: استان کرمان با بهره مندی از ظرفیت های متعدد می تواند میزبان دوره های بین المللی ورزش بوده و از این طریق ظرفیت های جدیدی را برای خود و استعدادهای ورزشی موجود در این استان ایجاد کند.

احمدی، حمایت از پایگاه های استعدادیابی را یکی دیگر از اولویت های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: طرح های مربوط به آمایش در حوزه ورزشی استان ها را نیز حمایت می کنیم.

وی به فعالیت های حوزه جوانان نیز اشاره و بیان کرد: ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که تقریبا تعطیل شده بود، کار مجدد خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه جوانان بدون همکاری و همدلی دستگاه های مسوول، کاری را نمی توان پیش برد، گفت: در حوزه اعتباری، حمایت خوبی از بخش جوانان شده است و در این رابطه حمایت از سمن ها نیز در دستور کار قرار دارد.

احمدي تصریح کرد: طرح ملی پیمایش و ارزشیابی جوانان در سطح کشور در حال اجراست.

۱۳۹۳/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...