نسخه چاپی

نماینده مجلس عوام بریتانیا:

حمایت از بشار اسد شرط شكست داعش

رئیس كمیته امنیت و اطلاعات مجلس عوام انگلیس با انتقاد از رویكرد لندن و واشنگتن در مقابله با گروه های تروریستی خواستار حمایت بریتانیا و آمریكا از دولت سوریه برای شكست دادن داعش شد.

به گزارش نما، مهر به نقل از راشا تودی، "مالکوم ریفکایند" گفت: اگر انگلیس و آمریکا خواهان شکست دادن داعش هستند باید با بشار اسد همکاری کنند.

ریفکایند که رئیس کمیته امنیت و اطلاعات مجلس عوام است، افزود: کشته شدن خبرنگار آمریکایی به دست داعش اهمیت اقدام فوری علیه این گروه را مشخص کرد. داعش باید از بین برود و ما نباید زمان را در این خصوص که چه کاری باید انجام بدهیم از دست بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به اختلافات موجود میان کشورهای غربی و دولت سوریه گفت: من حامی بشار اسد نیستم، اما گاهی اوقات شما برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع باید اقدام به برقراری ارتباط با افرادی کنید که با آنها دشمن هستید.

ریفکایند در حالی خواستار همکاری آمریکا و انگلیس با دولت بشار اسد برای مبارزه با داعش می شود که در سال 2013 میلادی و بعد از جنجال رسانه های غربی در مورد به کارگیری تسلیحات شیمیایی در سوریه، وی از جمله افرادی بود که بر اقدام نظامی علیه حکومت سوریه اصرار می کرد.

رئیس کمیته امنیت و اطلاعات مجلس عوام در ادامه افزود: ما مجبوریم تا حقایق موجود را بپذیریم. این حقایق را نباید آنگونه که می خواهیم بلکه باید همان طور که هستند بپذیریم.

۱۳۹۳/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...