نسخه چاپی

قلعه‌نویی: تیم تارتار خطرناك است

سرمربی تیم استقلال می‌گوید تیمش هجومی بازی می‌كند اما برای بازی مقابل گسترش فولاد كار سختی دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: خدا را شکر در هفته‌های گذشته توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و هفته گذشته نیز سه امتیاز بازی را گرفتیم. گسترش فولاد تیم جوان و خوبی است و آنها را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم. گسترش دارای یک مربی جوان و باانگیزه است که فوتبال را خوب می‌داند و خوب بازی می‌کند.

وی افزود: گسترش در کسب نتایجش فراز و نشیب داشته و معتقدم در این امر تیم خطرناکی است. شاید بتوان گفت مانند ابر بهار خطرناک و غیر قابل پیش‌بینی است.

سرمربی تیم استقلال به مدیریت باشگاه گسترش فولاد اشاره کرد و گفت: این باشگاه دارای مدیرانی باتجربه و فوتبالی است که فوتبال را برای فوتبال می‌خواهند نه برای منافع شخصی‌شان. آنها را از زمانی که در تراکتور بودم به خوبی می‌شناسم.

وی همچنین به بازی فردا مقابل گسترش فولاد اشاره کرد و گفت: مطمئنا فردا بازی سختی را پیش رو داریم اما اگر بازیکنان‌مان به مانند گذشته باانگیزه باشند می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره صحبت‌های تارتار که معتقد بود تفاوتی میان استقلال و گسترش فولاد وجود ندارد، گفت: تفاوت‌ها در زمین بازی مشخص می‌شود. اگر بازیکنان ما تلاش کنند و تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی را اجرا کنند می‌توانیم فردا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم. باید بگویم مهدی تارتار یکی از مربیان خوب لیگ است و همیشه تیمش بابرنامه بوده. من معتقدم فردا بازی زیبایی خواهیم دید زیرا همه چیز مثل زمین باکیفیت مهیای بازی است.

قلعه‌نویی همچنین به مهدی تاج اشاره کرد و گفت: امیدوارم تاج هرچه زودتر حالش بهتر شود زیرا از زحمت‌کشان فوتبال ایران است. از زمانی که او در اصفهان بود، زحمات او را به چشم می‌دیدم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما بارها این استقلال را با استقلال سال 83 مقایسه می‌کردید دلایل شما در این باره چیست، گفت: یکی از دلایلم این است که این استقلال مانند استقلال سال 83 هجومی بازی می‌کند و در همه بازی‌هایش گل وجود دارد. به نوعی گل‌های زیادی در بازی‌های استقلال رقم می‌خورد. این تیم تا دقایق آخر با روحیه و جنگنده بازی می‌کند. امیدوارم مردم هم از این تیم و بازی آن لذت ببرند. البته هنوز با معیارهای من و آن استقلالی که مد نظرم هست، فاصله داریم. ما سرعت تیمی‌مان بالاست اما با توجه به این که چند بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا از آقای مهریزی در پست مربی بدنساز قرار است استفاده کند، گفت: جا دارد در اینجا از زحمات دکتر حاج‌قاسم تشکر کنم که باید بگویم مهریزی تحصیلات این کار را دارد. علاوه بر این خودمان برنامه‌های تمرینی را مشخص می‌کنیم و به او می‌دهیم.

سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌های خود به هواداران استقلال اشاره کرد و گفت: امیدوارم هواداران از بازی‌های ما استقبال بیشتری انجام دهند. ما نیاز به حمایت آنها داریم.

وی درباره کرار جاسم نیز گفت: در تیم ما همه بازیکنان تعیین کننده هستند و کرار هم مثل سایر بازیکنان تعیین کننده است. کرار را خودم به فوتبال ایران آوردم و زمانی که در تراکتورسازی بود نیز بازی‌هایش را زیر نظر داشتم اما فرصت نمی‌شد او به استقلال بیاید. او می‌تواند با کمی تلاش در اروپا هم بازی کند. من این جمله را زمانی که در سپاهان بودم به توره هم گفتم و بعدها دیدید که او به یک تیم اروپایی رفت و در آنجا بازی کرد.

۱۳۹۳/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...